بوسترلند

http://booster.land
وبسایت
نام تجاریboosterland
نام شرکتآینده‌سازان ارتباطات نوین فردا
شاخه کسب و کار

درباره

نگرشی جدید به تجارت الکترونیکی (Marketplace) در کنار مفهوم تجارت اجتماعی (Social Commerece)
ایده بوسترلند بر پایه تجارت اجتماعی (Social Commerece) شکل گرفت و با تمرکز اصلی‌ بر دو عامل همگام‌سازی با تکنولوژی‌های روز و ارتباط افراد، سه عامل سادگی، هوشمندی و سرعت را جز اولویت‌های اصلی خود قرار داد. به این ترتیب بوسترلند با این ویژگی‌ها خود را به عنوان یک بازار اینترنتی در دنیای دیجیتال معرفی کرد تا بستری باشد برای افراد، که از طریق آن به خرید و فروش بپردازند.

افتخارات

96

کاندید

فروشگاه های آنلاین