ورسک VERESK
اطلاعات تکمیلی
ورسک ترکیبی از دانش مدیریت، حمل و نقل و برنامه نویسی می باشد. ما در ورسک در تلاش هستیم نیاز های مدیران برای بهبود فرایند حمل و نقل کسب و کار خود را از طریق تکنولوژی های نوین پاسخگو باشیم. در راستای همین چشم انداز، اقدام به بررسی نیاز های بخش های مختلف حمل ونقل ریلی در ایران با تمرکز بر بخش حمل بین المللی محمولات تجاری نمودیم.
عمده دغدغه شرکت های حمل ونقل بین المللی و تجار فعال در این زمینه، عدم دسترسی به اطلاعات موثق و قابل اعتماد خلاصه می شد. با توجه این موارد شروع به بررسی نحوه عملکرد راه آهن سایر کشورها علی الخصوص روسیه نمودیم و تلاش کردیم با مقایسه زیر ساخت های موجود، مدلی مناسب برای ورسک تعریف نماییم.
در گام اول نیازمند رفع نقصان های موجود و همچنین ایجاد زیر ساخت های مناسب در راه آهن جمهوری اسلامی ایران بودیم. حمایت های همه جانبه راه آهن جمهوری اسلامی ایران منجر به عقد تفاهم نامه همکاری مشترک در اردیبهشت ماه 1397 گردید. بر اساس این تفاهم نامه تلاش گردید زیر ساخت های اطلاعاتی موجود در راه آهن جمهوری اسلامی ایران با توجه به نیازهای کاربران به روز رسانی گردد. ما حصل این تفاهم نامه ایجاد زیر ساخت های لازم اطلاعاتی مطابق با آخرین استانداردها توسط واحد فناوری اطلاعات راه آهن ایران بود.
در گام دوم نیازمند تجاری سازی اطلاعات دریافت شده از راه آهن ایران می بودیم. با توجه به این موضوع که اطلاعات دریافتی از راه آهن ایران قابل استفاده برای کاربران اصلی ما، یعنی تجار و شرکت های حمل ونقل نمی بود، ورسک با استفاده از نظرات متخصصین این اطلاعات را تبدیل به خروجی های قابل استفاده برای کاربران خود نمود.
در گام سوم و با توجه به چشم انداز ورسک، نیازمند دریافت اطلاعات مشابه از کشورهای آسیای میانه و حوزه بالتیک می بودیم. عقد قرارداد با شرکا جدید در این کشورها اطلاعات مورد نیاز را در اختیار ما قرار داد.
در گام آخر می بایستی این اطلاعات جمع آوری شده از تمام کشورها از جمله ایران را به صورت یکپارچه در اختیار کاربران خود قرار بدهیم. با توجه به تفاوت های ساختاری در کشورهای مختلف، این امر نیازمند استفاده از تکنولوژی های متفاوت می بود.
ورسک یک پروژه یا ماموریت نیست، ورسک باور قلبی ما برای ایجاد کارایی بیشتر در فرایند های حمل و نقل می باشد.
عمده دغدغه شرکت های حمل ونقل بین المللی و تجار فعال در این زمینه، عدم دسترسی به اطلاعات موثق و قابل اعتماد خلاصه می شد. با توجه این موارد شروع به بررسی نحوه عملکرد راه آهن سایر کشورها علی الخصوص روسیه نمودیم و تلاش کردیم با مقایسه زیر ساخت های موجود، مدلی مناسب برای ورسک تعریف نماییم.
در گام اول نیازمند رفع نقصان های موجود و همچنین ایجاد زیر ساخت های مناسب در راه آهن جمهوری اسلامی ایران بودیم. حمایت های همه جانبه راه آهن جمهوری اسلامی ایران منجر به عقد تفاهم نامه همکاری مشترک در اردیبهشت ماه 1397 گردید. بر اساس این تفاهم نامه تلاش گردید زیر ساخت های اطلاعاتی موجود در راه آهن جمهوری اسلامی ایران با توجه به نیازهای کاربران به روز رسانی گردد. ما حصل این تفاهم نامه ایجاد زیر ساخت های لازم اطلاعاتی مطابق با آخرین استانداردها توسط واحد فناوری اطلاعات راه آهن ایران بود.
در گام دوم نیازمند تجاری سازی اطلاعات دریافت شده از راه آهن ایران می بودیم. با توجه به این موضوع که اطلاعات دریافتی از راه آهن ایران قابل استفاده برای کاربران اصلی ما، یعنی تجار و شرکت های حمل ونقل نمی بود، ورسک با استفاده از نظرات متخصصین این اطلاعات را تبدیل به خروجی های قابل استفاده برای کاربران خود نمود.
در گام سوم و با توجه به چشم انداز ورسک، نیازمند دریافت اطلاعات مشابه از کشورهای آسیای میانه و حوزه بالتیک می بودیم. عقد قرارداد با شرکا جدید در این کشورها اطلاعات مورد نیاز را در اختیار ما قرار داد.
در گام آخر می بایستی این اطلاعات جمع آوری شده از تمام کشورها از جمله ایران را به صورت یکپارچه در اختیار کاربران خود قرار بدهیم. با توجه به تفاوت های ساختاری در کشورهای مختلف، این امر نیازمند استفاده از تکنولوژی های متفاوت می بود.
ورسک یک پروژه یا ماموریت نیست، ورسک باور قلبی ما برای ایجاد کارایی بیشتر در فرایند های حمل و نقل می باشد.
سایر اطلاعات
نام شرکت :
اندیشه راه ورسک
نام صاحب اثر :
نوید بریانی اقدم
تلفن :
آدرس شرکت :
تلفن ثابت :
02166939092
فکس :
02166939092
دیدگاهها
جهت ارسال نظر باید وارد
شوید.
0
دیدگاه
گزارش مردمی
×