IWMF Logo IWMF Logo
  • گروه‌ها
  • محتوا و خبری
    • انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
    • دین و معارف
    • خانواده و کودک
    • وب سایت های خبری و خبرگزاری‌ها
    • وب سایت های شهری و محله‌ای
    • سبک زندگی (lifestyle)
    • هنر سینما و تئاتر و موسیقی
    • ادب و فرهنگ و هنر و فلسفه
    • کتاب علم و دانش و مراجع علمی
    • کامپیوتر و موبایل و تکنولوژی
    • گردشگری و سفر
    • کسب و کار و مدیریت و تجارت و استارتاپ
    • محیط زیست
    • سلامت و بهداشت و زیبایی , ورزش و تندرستی و تناسب اندام
  • سازمانی و اطلاع رسانی
    • تامین کنندگان اینترنت و زیرساخت ها
    • دانشگاه ها و موسسات آموزشی
    • سازمان ها و موسسات دولتی
    • سازمان های خیریه و فعالیت های اجتماعی
    • خبری ، نشریات و مجلات چاپی
    • وب سایت افراد مشهور
    • بانک و بیمه و شرکت‌های بورسی
    • شرکت‌ها و مؤسسه‌های خصوصی
    • شرکت های طراحی وب و سئو
    • آژآنس های تبلیغاتی و مشاوره دیجیتال مارکتینگ
    • شرکت های هاست و دامنه و سرویس های پیامکی
  • کسب و کار
    • حمل و نقل آنلاین (شهری و بین شهری)
    • سرویس های خدمات شخصی و منزل
    • خدمات مربوط به کسب و کار ها
    • سرویس های بلاگ ، شبکه اجتماعی و انجمن های آنلاین و پیام رسان ها
    • اشتراک گذاری محتوای دیجیتال
    • اشتغال و کاریابی
    • خدمات مالی، بانکی، بیمه آنلاین و پرداخت (فین‌تک)
    • تبلیغات و بازاریابی دیجیتال
    • خودرو و خدمات مرتبط
    • سرویس های سایت ساز و اپلیکیشن ساز
    • سفارش آنلاین غذا و نوشیدنی
    • سلامت الکترونیک
    • فروشگاه آنلاین - خرید آنلاین
    • فروشگاههای تخصصی
    • مارکت فایل های دیجیتال
    • نیازمندی‌ها‌ - مسکن و املاک
    • بازار آنلاین واسط خرید و فروش و خرید گروهی
    • آموزش آنلاین (محتوایی)
    • آموزش آنلاین (پلتفرم ها)
    • گردشگری، سفر و خدمات وابسته
    • سرویس و خدمات مربوط به طراحان و برنامه نویسان
    • فرهنگ، هنر، سینما،و تئاتر و ...
    • زیرساخت و خدمات ابری
    • نیازمندی‌ها‌ی عمومی و تخصصی
  • بازی و سرگرمی
    • بازی آنلاین ایرانی (تحت وب)
    • بازی های عمومی
    • بازی های استراتژی و نقش آفرینی
  • دایرکتوری
  • کسب و کار
  • گردشگری، سفر و خدمات وابسته
تیپورت در شانزدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران در گروه گردشگری، سفر و خدمات وابسته قرار گرفته است.
من به این اثر رای می‌دهم

تیپورت
  • وبنا
TPORT

تیپورت
وب‌سایت
  • نام تجاری : TPORT (TPORT)
  • گروه : گردشگری، سفر و خدمات وابسته
  • شاخه : کسب و کار
  • سال ثبت : 1400
  • اطلاعات تکمیلی

    تیپورت، با هدف کاهش هزینه‌های رزرو اقامتگاه، افزایش تعداد رزرو و تسریع در فرآیند رزرو شکل گرفته است. این پلتفرم موجب برقراری ارتباطی یکپارچه میان اقامتگاه‌ها و آژانس‌های گردشگری (آنلاین و آفلاین) خواهد شد.

    کانال های فروش راه حلی برای مدیریت رزرواسیون مراکز اقامتی می باشد. مدیران مراکز اقامتی به جای اعمال تغییرات در تک تک OTA ها و GDS ها با استفاده از یک کانال توزیع و فروش مدیریت جادهی و قیمت را صرفا در یک سیستم اعمال می کنند .
    مدیریت جادهی و قیمت عرضه توسط یک channel manager به دفاتر خدمات مسافرتی OTA ها و GDS ها باعث شفافیت و سهولت ارایه خدمات در واحد رزرواسیون هتل خواهد شد . این سرویس مانع از رزرو بیش از حد ( over booking ) بهبود کارایی جلوگیری از خطای انسانی شده و دسترسی 24 ساعته و آسان را در اختیار مشتریان رزرو اقامت قرار می دهد.
    خدمات هتلی تیپورت:
    1. هتل آپارتمان
    سیستم مدیریت کانال فروش TPORT، سبب افزایش دامنه توزیع خدمات و افزایش رزرو هتل آپارتمان شما می‌گردد. در صورتی که نرم افزار هتلداری شما، امکان اتصال به TPORT را نداشته باشد؛ می­توانید از طریق پنل مدیریت که به ­راحتی از تلفن هوشمند قابل دسترسی است، فروش هتل را مدیریت نمایید. این روش به دلیل دسترسی کاملاً آنلاین باعث افزایش فروش به دفاتر خدمات مسافرتی داخلی می‌گردد. با استفاده از سیستم چنل منیجر تیپورت می‌توانید مدیریت کامل قیمت گذاری و جادهی را در اختیار داشته باشید، اجازه رزرو را با هر تعداد و شرایط خاص، تعیین کنید و در نهایت آن را به کانال فروش اختصاص دهید. در این سیستم امکان فروش پکیج‌­های مختلف مانند فول برد وجود دارد؛ به این ترتیب شما قادر به مدیریت لحظه‌ای قیمت می­‌باشید.
    2. هتل
    سیستم مدیریت کانال فروش مراکز اقامتی تیپورت (TPORT) با فرآیندهای کاملاً آنلاین، موجب افزایش فروش هتل­های داخلی و خارجی خواهد شد. این سیستم با اتصال به شبکه‌­های رزرو داخلی و خارجی، در کاهش هزینه‌­های بازاریابی هتل­ها کمک خواهد کرد. با استفاده از چنل منیجر تیپورت، مدیریت کامل رزرو و قیمت را در اختیار خواهید داشت. همچنین قادر خواهید بود تنظیمات دسترسی و رزرو را با هر تعداد و شرایطی تعیین کنید و در آخر آن را به کانال فروش، اختصاص دهید. بدیهی است مشتریان شما، با شرایطی که از قبل برای آن­ها تعریف شده، می‌توانند اقدام به رزرو نمایند.
    دیگر سرویس­های چنل منیجر، شامل پیگیری، مدیریت و وصول مطالبات هتل ها از مسافر خواهد بود؛ که قبل از ورود مسافر پیگیری پرداخت‌ها و هزینه‌­های اقامت انجام خواهد شد.
    3. مهمانپذیرها
    سیستم مدیریت کانال فروش مراکز اقامتی تیپورت (TPORT)، با امکان تعامل با دفاتر خدمات مسافرتی داخلی و خارجی، باعث افزایش فروش مهمان­پذیر شما می­‌گردد. دلیل این افزایش فروش، قابلیت آنلاین بودن تیپورت جهت دسترسی به مهمان­پذیر و پرداخت به ­صورت دلاری است. این سیستم با اتصال به شبکه­‌های رزرو داخلی و خارجی، باعث کاهش هزینه‌­های بازاریابی اقامتگاه خواهد شد. با استفاده از سیستم مدیریت کانال فروش تیپورت، مدیریت کامل رزرو و قیمت را به صورت رایگان، در اختیار خواهید داشت. همچنین در این سیستم، قادر خواهید بود اجازه دسترسی و رزرو را با هر تعداد و شرایطی تعیین کرده و در آخر آن را به کانال فروش اختصاص دهید. بدیهی است مشتریان با سابقه، با همان شرایط قبلی می‌توانند اقدام به رزرو نمایند.
    از دیگر سرویس های مدیریت کانال فروش تیپورت برای مهمان­پذیر­ها، پیگیری، مدیریت و وصول مطالبات هتل ها از آژانس یا مسافر خواهد بود؛ که قبل از ورود مسافر پیگیری پرداخت‌ها و هزینه های اقامت، انجام خواهد شد.
    4.اقامتگاه های سنتی
    سیستم مدیریت کانال فروش تیپورت (TPORT)، باعث افزایش دامنه توزیع خدمات و افزایش رزرو اقامتگاه سنتی مورد نظر می­گردد. اگر نرم افزاری جهت مدیریت فروش ندارید و یا نرم افزار هتلداری شما امکان اتصال به وب سرویس تیپورت (TPORT) را ندارد؛ پنل تیپورت بهترین انتخاب است. با استفاده از «پنل اقامتگاهی تیپورت» که به­ راحتی از تلفن هوشمند قابل دسترسی است، می­توانید موارد مربوط به اقامتگاه را مدیریت کنید. با کانال فروش تیپورت، فروش اقامتگاه های سنتی افزایش خواهد یافت. با توجه به آنلاین بودن پنل آژانسی و اتصال به درگاه‌­های ارزی، رزرو توسط مسافران خارجی نیز امکان­پذیر است. با استفاده از سیستم مدیریت کانال فروش تیپورت (TPORT)، مدیریت کامل رزرو و قیمت را به ­صورت رایگان، در اختیار خواهید داشت. در این سیستم قادر خواهید بود میزان دسترسی و رزرو را با هر تعداد و شرایطی تعیین کنید و در آخر آن را به کانال فروش اختصاص دهید. بدیهی است مشتریان با سابقه، با همان شرایط قبلی می‌توانند اقدام به رزرو نمایند.
    5. بومگردی
    سیستم مدیریت کانال فروش تیپورت (TPORT)، باعث افزایش دامنه توزیع خدمات و میزان رزرو در بوم­گردی شما می­‌گردد. با استفاده رایگان از خدمات پنل مدیریت اقامتگاه تیپورت، قادر خواهید بود خدمات خود را به صورت آنلاین مدیریت نمایید. همچنین شما به واسطه این پنل و از طریق تلفن همراه هوشمند، می­توانید به ­راحتی عضو این شبکه توزیع شده و رزرو اقامتگاه خود را کاملاً آنلاین نمایید. این کانال فروش، به دلیل دسترسی آنلاین، امکان فروش بیش­تر به دفاتر خدمات مسافرتی داخلی را افزایش می‌دهد. با این پنل، مدیریت کامل قیمت گذاری و جادهی، در اختیار شماست؛ شما به هر میزان و شرایطی که تمایل داشتید، می‌توانید امکان رزرو را در دسترس کانال فروش (آژانس­های گردشگری) قرار دهید. در پنل مدیریت تیپورت، قابلیت فروش پکیج­‌های مختلف، مانند پکیج فول برد وجود دارد. همچنین در این پنل می‌توانید بر قیمت‌گذاری، مدیریت لحظه‌ای داشته باشید.
    6مهمانپذیرها
    سیستم مدیریت کانال فروش مراکز اقامتی تیپورت (TPORT)، با امکان تعامل با دفاتر خدمات مسافرتی داخلی و خارجی، باعث افزایش فروش مهمان­پذیر شما می­‌گردد. دلیل این افزایش فروش، قابلیت آنلاین بودن تیپورت جهت دسترسی به مهمان­پذیر و پرداخت به ­صورت دلاری است. این سیستم با اتصال به شبکه­‌های رزرو داخلی و خارجی، باعث کاهش هزینه‌­های بازاریابی اقامتگاه خواهد شد. با استفاده از سیستم مدیریت کانال فروش تیپورت، مدیریت کامل رزرو و قیمت را به صورت رایگان، در اختیار خواهید داشت. همچنین در این سیستم، قادر خواهید بود اجازه دسترسی و رزرو را با هر تعداد و شرایطی تعیین کرده و در آخر آن را به کانال فروش اختصاص دهید. بدیهی است مشتریان با سابقه، با همان شرایط قبلی می‌توانند اقدام به رزرو نمایند.
    از دیگر سرویس های مدیریت کانال فروش تیپورت برای مهمان­پذیر­ها، پیگیری، مدیریت و وصول مطالبات هتل ها از آژانس یا مسافر خواهد بود؛ که قبل از ورود مسافر پیگیری پرداخت‌ها و هزینه های اقامت، انجام خواهد شد.
    محصولات تیپورت برای دفاتر خدمات مسافرتی
    «پنل مراکز اقامتی» برای آن دسته از اقامتگاه‌هایی است که نرم افزار هتلداری (PMS) آن‌ها، از طریق وب سرویس به تیپورت (TPORT)، متصل نمی­شود. برای رفع این مشکل، می‌توان از طریق «پنل کاربری تیپورت»، جادهی و قیمت گذاری را به صورت لحظه‌ای مدیریت کرد. در صورت تمایل به فروش خدمات به­ صورت پکیج، می‌توانید نرخ‌های فروش و متنوعی، اعم از اقامت تک تا اقامت فول برد را تعریف و مدیریت نمایید. همچنین، می‌توانید مشتریان ثابت را تعیین کرده و بر اساس قرارداد خود، میزان کمسیون و اعتبار آن‌ها را تعریف نمایید.
    جهت سهولت کاربری، امکان نصب برنامه کاربردی «پنل مراکز اقامتی تیپورت»، روی تلفن همراه هوشمند وجود دارد. با استفاده از این اَپ می‌توانید در هر مکان و زمان، هتل را مدیریت نمایید. پرسنل مربوطه مانند بخش رزرواسیون، می‌توانند در هر لحظه در دسترس بوده و خارج از هتل نیز، وظایف خود را پیگیری کنند. همچنین این پنل در شرایط بحرانی، مانند بروز بیماری‌های همه‌گیر یا قرار گرفتن در شرایط خاص، امکان دورکاری را برای کارمندان دو طرف، میسر نموده است.
    یکپارچه سازی نرم افزار هتلداری و سیستم‌های مدیریت کانال‌های فروش
    «وب سرویس مراکز اقامتی تیپورت»، یکی از روش‌های آنلاین‌سازی فروش هتل و روشی برای ارتباط میان مراکز اقامتی و مراکز فروش است. دسترسی به OTA ها، GDSها و سایر وب سایت‌ها برای رزرو هتل داخلی و خارجی، از طریق وب سرویس به راحتی امکان پذیر می‌باشد. با توجه به اینکه تیپورت (TPORT)، یک چنل منیجر است؛ مراکز فروش نحوه تعامل با مراکز اقامتی را خود تعیین می­‌کنند. در حقیقت اقامتگاه با هر نوع قرارداد همکاری، می‌تواند خدمات وب سرویس خود را به مراکز فروش ارائه نماید. در صورتی که مرکز فروش با هتلی قرارداد خاصی نداشته باشد، می‌تواند در نوع قراداد عمومی با مرکز تعامل نماید.
    تمامی شرایط و قوانین هر مرکز اقامتی، از طریق وب سرویس قابل دریافت می‌باشد؛ لذا همه مراحل رزرو از مراکز اقامتی، بصورت آنلاین و از بستر تیپورت انجام خواهد گرفت. وظیفه تیپورت به عملیات فنی در مراحل رزرو محدود است و هیچ ارتباطی به خدمات هتل ندارد؛ ولی با این حال جهت سهولت کارکرد، تیپورت تمامی نیازهای کاربران را پشتیبانی کرده و به سوالات آن‌ها پاسخ خواهد داد.

    دوره‌های شرکت در جشنواره

    • چهاردهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران - 1400

    سایر اطلاعات

    نام شرکت : TPORT
    نام صاحب اثر : تیپورت تراول
    تلفن :
    آدرس شرکت : تهران، عباس آباد، خیابان شهید دکتر بهشتی، پلاک 404، طبقه اول ، واحد 4 کدپستی 1586873431
    تلفن ثابت : 02191301212
    فکس :

    دیدگاه‌ها

    جهت ارسال نظر باید وارد شوید.
    0 دیدگاه
    screenshot
    گزارش مردمی
    ×
    screenshot
    ❮ ❯
    screenshot
    IWMF Logo

    جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس نقش مهمی در حوزه وب و موبایل داشته باشد.

    #iwmf1404

    © تمامی حقوق متعلق به جشنواره وب و موبایل ایران است.

    شرایط استفاده حریم خصوصی قوانین و مقررات
    دسترسی سریع
    • سوالات متداول
    • درباره
    • استارتاپ های 99
    • تماس با ما
    تماس با ما
    ایمیل: info[@]iwmf[.]ir
    پشتیبانی: support[@]iwmf[.]ir
    دانلود کاتالوگ‌ها
    گزارش مردمی

    برای رای دادن به اثر «تیپورت» ابتدا باید وارد شوید.

    ورود ورود با گوگل ورود با لینکداین
    ویدئوی معرفی
    رای گیری مردمی

    برای رای دادن به اثر «تیپورت» ابتدا باید وارد شوید.

    ورود ورود با گوگل ورود با لینکداین