تیپورت TPORT
اطلاعات تکمیلی
تیپورت، با هدف کاهش هزینههای رزرو اقامتگاه، افزایش تعداد رزرو و تسریع در فرآیند رزرو شکل گرفته است. این پلتفرم موجب برقراری ارتباطی یکپارچه میان اقامتگاهها و آژانسهای گردشگری (آنلاین و آفلاین) خواهد شد.
کانال های فروش راه حلی برای مدیریت رزرواسیون مراکز اقامتی می باشد. مدیران مراکز اقامتی به جای اعمال تغییرات در تک تک OTA ها و GDS ها با استفاده از یک کانال توزیع و فروش مدیریت جادهی و قیمت را صرفا در یک سیستم اعمال می کنند .
مدیریت جادهی و قیمت عرضه توسط یک channel manager به دفاتر خدمات مسافرتی OTA ها و GDS ها باعث شفافیت و سهولت ارایه خدمات در واحد رزرواسیون هتل خواهد شد . این سرویس مانع از رزرو بیش از حد ( over booking ) بهبود کارایی جلوگیری از خطای انسانی شده و دسترسی 24 ساعته و آسان را در اختیار مشتریان رزرو اقامت قرار می دهد.
خدمات هتلی تیپورت:
1. هتل آپارتمان
سیستم مدیریت کانال فروش TPORT، سبب افزایش دامنه توزیع خدمات و افزایش رزرو هتل آپارتمان شما میگردد. در صورتی که نرم افزار هتلداری شما، امکان اتصال به TPORT را نداشته باشد؛ میتوانید از طریق پنل مدیریت که به راحتی از تلفن هوشمند قابل دسترسی است، فروش هتل را مدیریت نمایید. این روش به دلیل دسترسی کاملاً آنلاین باعث افزایش فروش به دفاتر خدمات مسافرتی داخلی میگردد. با استفاده از سیستم چنل منیجر تیپورت میتوانید مدیریت کامل قیمت گذاری و جادهی را در اختیار داشته باشید، اجازه رزرو را با هر تعداد و شرایط خاص، تعیین کنید و در نهایت آن را به کانال فروش اختصاص دهید. در این سیستم امکان فروش پکیجهای مختلف مانند فول برد وجود دارد؛ به این ترتیب شما قادر به مدیریت لحظهای قیمت میباشید.
2. هتل
سیستم مدیریت کانال فروش مراکز اقامتی تیپورت (TPORT) با فرآیندهای کاملاً آنلاین، موجب افزایش فروش هتلهای داخلی و خارجی خواهد شد. این سیستم با اتصال به شبکههای رزرو داخلی و خارجی، در کاهش هزینههای بازاریابی هتلها کمک خواهد کرد. با استفاده از چنل منیجر تیپورت، مدیریت کامل رزرو و قیمت را در اختیار خواهید داشت. همچنین قادر خواهید بود تنظیمات دسترسی و رزرو را با هر تعداد و شرایطی تعیین کنید و در آخر آن را به کانال فروش، اختصاص دهید. بدیهی است مشتریان شما، با شرایطی که از قبل برای آنها تعریف شده، میتوانند اقدام به رزرو نمایند.
دیگر سرویسهای چنل منیجر، شامل پیگیری، مدیریت و وصول مطالبات هتل ها از مسافر خواهد بود؛ که قبل از ورود مسافر پیگیری پرداختها و هزینههای اقامت انجام خواهد شد.
3. مهمانپذیرها
سیستم مدیریت کانال فروش مراکز اقامتی تیپورت (TPORT)، با امکان تعامل با دفاتر خدمات مسافرتی داخلی و خارجی، باعث افزایش فروش مهمانپذیر شما میگردد. دلیل این افزایش فروش، قابلیت آنلاین بودن تیپورت جهت دسترسی به مهمانپذیر و پرداخت به صورت دلاری است. این سیستم با اتصال به شبکههای رزرو داخلی و خارجی، باعث کاهش هزینههای بازاریابی اقامتگاه خواهد شد. با استفاده از سیستم مدیریت کانال فروش تیپورت، مدیریت کامل رزرو و قیمت را به صورت رایگان، در اختیار خواهید داشت. همچنین در این سیستم، قادر خواهید بود اجازه دسترسی و رزرو را با هر تعداد و شرایطی تعیین کرده و در آخر آن را به کانال فروش اختصاص دهید. بدیهی است مشتریان با سابقه، با همان شرایط قبلی میتوانند اقدام به رزرو نمایند.
از دیگر سرویس های مدیریت کانال فروش تیپورت برای مهمانپذیرها، پیگیری، مدیریت و وصول مطالبات هتل ها از آژانس یا مسافر خواهد بود؛ که قبل از ورود مسافر پیگیری پرداختها و هزینه های اقامت، انجام خواهد شد.
4.اقامتگاه های سنتی
سیستم مدیریت کانال فروش تیپورت (TPORT)، باعث افزایش دامنه توزیع خدمات و افزایش رزرو اقامتگاه سنتی مورد نظر میگردد. اگر نرم افزاری جهت مدیریت فروش ندارید و یا نرم افزار هتلداری شما امکان اتصال به وب سرویس تیپورت (TPORT) را ندارد؛ پنل تیپورت بهترین انتخاب است. با استفاده از «پنل اقامتگاهی تیپورت» که به راحتی از تلفن هوشمند قابل دسترسی است، میتوانید موارد مربوط به اقامتگاه را مدیریت کنید. با کانال فروش تیپورت، فروش اقامتگاه های سنتی افزایش خواهد یافت. با توجه به آنلاین بودن پنل آژانسی و اتصال به درگاههای ارزی، رزرو توسط مسافران خارجی نیز امکانپذیر است. با استفاده از سیستم مدیریت کانال فروش تیپورت (TPORT)، مدیریت کامل رزرو و قیمت را به صورت رایگان، در اختیار خواهید داشت. در این سیستم قادر خواهید بود میزان دسترسی و رزرو را با هر تعداد و شرایطی تعیین کنید و در آخر آن را به کانال فروش اختصاص دهید. بدیهی است مشتریان با سابقه، با همان شرایط قبلی میتوانند اقدام به رزرو نمایند.
5. بومگردی
سیستم مدیریت کانال فروش تیپورت (TPORT)، باعث افزایش دامنه توزیع خدمات و میزان رزرو در بومگردی شما میگردد. با استفاده رایگان از خدمات پنل مدیریت اقامتگاه تیپورت، قادر خواهید بود خدمات خود را به صورت آنلاین مدیریت نمایید. همچنین شما به واسطه این پنل و از طریق تلفن همراه هوشمند، میتوانید به راحتی عضو این شبکه توزیع شده و رزرو اقامتگاه خود را کاملاً آنلاین نمایید. این کانال فروش، به دلیل دسترسی آنلاین، امکان فروش بیشتر به دفاتر خدمات مسافرتی داخلی را افزایش میدهد. با این پنل، مدیریت کامل قیمت گذاری و جادهی، در اختیار شماست؛ شما به هر میزان و شرایطی که تمایل داشتید، میتوانید امکان رزرو را در دسترس کانال فروش (آژانسهای گردشگری) قرار دهید. در پنل مدیریت تیپورت، قابلیت فروش پکیجهای مختلف، مانند پکیج فول برد وجود دارد. همچنین در این پنل میتوانید بر قیمتگذاری، مدیریت لحظهای داشته باشید.
6مهمانپذیرها
سیستم مدیریت کانال فروش مراکز اقامتی تیپورت (TPORT)، با امکان تعامل با دفاتر خدمات مسافرتی داخلی و خارجی، باعث افزایش فروش مهمانپذیر شما میگردد. دلیل این افزایش فروش، قابلیت آنلاین بودن تیپورت جهت دسترسی به مهمانپذیر و پرداخت به صورت دلاری است. این سیستم با اتصال به شبکههای رزرو داخلی و خارجی، باعث کاهش هزینههای بازاریابی اقامتگاه خواهد شد. با استفاده از سیستم مدیریت کانال فروش تیپورت، مدیریت کامل رزرو و قیمت را به صورت رایگان، در اختیار خواهید داشت. همچنین در این سیستم، قادر خواهید بود اجازه دسترسی و رزرو را با هر تعداد و شرایطی تعیین کرده و در آخر آن را به کانال فروش اختصاص دهید. بدیهی است مشتریان با سابقه، با همان شرایط قبلی میتوانند اقدام به رزرو نمایند.
از دیگر سرویس های مدیریت کانال فروش تیپورت برای مهمانپذیرها، پیگیری، مدیریت و وصول مطالبات هتل ها از آژانس یا مسافر خواهد بود؛ که قبل از ورود مسافر پیگیری پرداختها و هزینه های اقامت، انجام خواهد شد.
محصولات تیپورت برای دفاتر خدمات مسافرتی
«پنل مراکز اقامتی» برای آن دسته از اقامتگاههایی است که نرم افزار هتلداری (PMS) آنها، از طریق وب سرویس به تیپورت (TPORT)، متصل نمیشود. برای رفع این مشکل، میتوان از طریق «پنل کاربری تیپورت»، جادهی و قیمت گذاری را به صورت لحظهای مدیریت کرد. در صورت تمایل به فروش خدمات به صورت پکیج، میتوانید نرخهای فروش و متنوعی، اعم از اقامت تک تا اقامت فول برد را تعریف و مدیریت نمایید. همچنین، میتوانید مشتریان ثابت را تعیین کرده و بر اساس قرارداد خود، میزان کمسیون و اعتبار آنها را تعریف نمایید.
جهت سهولت کاربری، امکان نصب برنامه کاربردی «پنل مراکز اقامتی تیپورت»، روی تلفن همراه هوشمند وجود دارد. با استفاده از این اَپ میتوانید در هر مکان و زمان، هتل را مدیریت نمایید. پرسنل مربوطه مانند بخش رزرواسیون، میتوانند در هر لحظه در دسترس بوده و خارج از هتل نیز، وظایف خود را پیگیری کنند. همچنین این پنل در شرایط بحرانی، مانند بروز بیماریهای همهگیر یا قرار گرفتن در شرایط خاص، امکان دورکاری را برای کارمندان دو طرف، میسر نموده است.
یکپارچه سازی نرم افزار هتلداری و سیستمهای مدیریت کانالهای فروش
«وب سرویس مراکز اقامتی تیپورت»، یکی از روشهای آنلاینسازی فروش هتل و روشی برای ارتباط میان مراکز اقامتی و مراکز فروش است. دسترسی به OTA ها، GDSها و سایر وب سایتها برای رزرو هتل داخلی و خارجی، از طریق وب سرویس به راحتی امکان پذیر میباشد. با توجه به اینکه تیپورت (TPORT)، یک چنل منیجر است؛ مراکز فروش نحوه تعامل با مراکز اقامتی را خود تعیین میکنند. در حقیقت اقامتگاه با هر نوع قرارداد همکاری، میتواند خدمات وب سرویس خود را به مراکز فروش ارائه نماید. در صورتی که مرکز فروش با هتلی قرارداد خاصی نداشته باشد، میتواند در نوع قراداد عمومی با مرکز تعامل نماید.
تمامی شرایط و قوانین هر مرکز اقامتی، از طریق وب سرویس قابل دریافت میباشد؛ لذا همه مراحل رزرو از مراکز اقامتی، بصورت آنلاین و از بستر تیپورت انجام خواهد گرفت. وظیفه تیپورت به عملیات فنی در مراحل رزرو محدود است و هیچ ارتباطی به خدمات هتل ندارد؛ ولی با این حال جهت سهولت کارکرد، تیپورت تمامی نیازهای کاربران را پشتیبانی کرده و به سوالات آنها پاسخ خواهد داد.
کانال های فروش راه حلی برای مدیریت رزرواسیون مراکز اقامتی می باشد. مدیران مراکز اقامتی به جای اعمال تغییرات در تک تک OTA ها و GDS ها با استفاده از یک کانال توزیع و فروش مدیریت جادهی و قیمت را صرفا در یک سیستم اعمال می کنند .
مدیریت جادهی و قیمت عرضه توسط یک channel manager به دفاتر خدمات مسافرتی OTA ها و GDS ها باعث شفافیت و سهولت ارایه خدمات در واحد رزرواسیون هتل خواهد شد . این سرویس مانع از رزرو بیش از حد ( over booking ) بهبود کارایی جلوگیری از خطای انسانی شده و دسترسی 24 ساعته و آسان را در اختیار مشتریان رزرو اقامت قرار می دهد.
خدمات هتلی تیپورت:
1. هتل آپارتمان
سیستم مدیریت کانال فروش TPORT، سبب افزایش دامنه توزیع خدمات و افزایش رزرو هتل آپارتمان شما میگردد. در صورتی که نرم افزار هتلداری شما، امکان اتصال به TPORT را نداشته باشد؛ میتوانید از طریق پنل مدیریت که به راحتی از تلفن هوشمند قابل دسترسی است، فروش هتل را مدیریت نمایید. این روش به دلیل دسترسی کاملاً آنلاین باعث افزایش فروش به دفاتر خدمات مسافرتی داخلی میگردد. با استفاده از سیستم چنل منیجر تیپورت میتوانید مدیریت کامل قیمت گذاری و جادهی را در اختیار داشته باشید، اجازه رزرو را با هر تعداد و شرایط خاص، تعیین کنید و در نهایت آن را به کانال فروش اختصاص دهید. در این سیستم امکان فروش پکیجهای مختلف مانند فول برد وجود دارد؛ به این ترتیب شما قادر به مدیریت لحظهای قیمت میباشید.
2. هتل
سیستم مدیریت کانال فروش مراکز اقامتی تیپورت (TPORT) با فرآیندهای کاملاً آنلاین، موجب افزایش فروش هتلهای داخلی و خارجی خواهد شد. این سیستم با اتصال به شبکههای رزرو داخلی و خارجی، در کاهش هزینههای بازاریابی هتلها کمک خواهد کرد. با استفاده از چنل منیجر تیپورت، مدیریت کامل رزرو و قیمت را در اختیار خواهید داشت. همچنین قادر خواهید بود تنظیمات دسترسی و رزرو را با هر تعداد و شرایطی تعیین کنید و در آخر آن را به کانال فروش، اختصاص دهید. بدیهی است مشتریان شما، با شرایطی که از قبل برای آنها تعریف شده، میتوانند اقدام به رزرو نمایند.
دیگر سرویسهای چنل منیجر، شامل پیگیری، مدیریت و وصول مطالبات هتل ها از مسافر خواهد بود؛ که قبل از ورود مسافر پیگیری پرداختها و هزینههای اقامت انجام خواهد شد.
3. مهمانپذیرها
سیستم مدیریت کانال فروش مراکز اقامتی تیپورت (TPORT)، با امکان تعامل با دفاتر خدمات مسافرتی داخلی و خارجی، باعث افزایش فروش مهمانپذیر شما میگردد. دلیل این افزایش فروش، قابلیت آنلاین بودن تیپورت جهت دسترسی به مهمانپذیر و پرداخت به صورت دلاری است. این سیستم با اتصال به شبکههای رزرو داخلی و خارجی، باعث کاهش هزینههای بازاریابی اقامتگاه خواهد شد. با استفاده از سیستم مدیریت کانال فروش تیپورت، مدیریت کامل رزرو و قیمت را به صورت رایگان، در اختیار خواهید داشت. همچنین در این سیستم، قادر خواهید بود اجازه دسترسی و رزرو را با هر تعداد و شرایطی تعیین کرده و در آخر آن را به کانال فروش اختصاص دهید. بدیهی است مشتریان با سابقه، با همان شرایط قبلی میتوانند اقدام به رزرو نمایند.
از دیگر سرویس های مدیریت کانال فروش تیپورت برای مهمانپذیرها، پیگیری، مدیریت و وصول مطالبات هتل ها از آژانس یا مسافر خواهد بود؛ که قبل از ورود مسافر پیگیری پرداختها و هزینه های اقامت، انجام خواهد شد.
4.اقامتگاه های سنتی
سیستم مدیریت کانال فروش تیپورت (TPORT)، باعث افزایش دامنه توزیع خدمات و افزایش رزرو اقامتگاه سنتی مورد نظر میگردد. اگر نرم افزاری جهت مدیریت فروش ندارید و یا نرم افزار هتلداری شما امکان اتصال به وب سرویس تیپورت (TPORT) را ندارد؛ پنل تیپورت بهترین انتخاب است. با استفاده از «پنل اقامتگاهی تیپورت» که به راحتی از تلفن هوشمند قابل دسترسی است، میتوانید موارد مربوط به اقامتگاه را مدیریت کنید. با کانال فروش تیپورت، فروش اقامتگاه های سنتی افزایش خواهد یافت. با توجه به آنلاین بودن پنل آژانسی و اتصال به درگاههای ارزی، رزرو توسط مسافران خارجی نیز امکانپذیر است. با استفاده از سیستم مدیریت کانال فروش تیپورت (TPORT)، مدیریت کامل رزرو و قیمت را به صورت رایگان، در اختیار خواهید داشت. در این سیستم قادر خواهید بود میزان دسترسی و رزرو را با هر تعداد و شرایطی تعیین کنید و در آخر آن را به کانال فروش اختصاص دهید. بدیهی است مشتریان با سابقه، با همان شرایط قبلی میتوانند اقدام به رزرو نمایند.
5. بومگردی
سیستم مدیریت کانال فروش تیپورت (TPORT)، باعث افزایش دامنه توزیع خدمات و میزان رزرو در بومگردی شما میگردد. با استفاده رایگان از خدمات پنل مدیریت اقامتگاه تیپورت، قادر خواهید بود خدمات خود را به صورت آنلاین مدیریت نمایید. همچنین شما به واسطه این پنل و از طریق تلفن همراه هوشمند، میتوانید به راحتی عضو این شبکه توزیع شده و رزرو اقامتگاه خود را کاملاً آنلاین نمایید. این کانال فروش، به دلیل دسترسی آنلاین، امکان فروش بیشتر به دفاتر خدمات مسافرتی داخلی را افزایش میدهد. با این پنل، مدیریت کامل قیمت گذاری و جادهی، در اختیار شماست؛ شما به هر میزان و شرایطی که تمایل داشتید، میتوانید امکان رزرو را در دسترس کانال فروش (آژانسهای گردشگری) قرار دهید. در پنل مدیریت تیپورت، قابلیت فروش پکیجهای مختلف، مانند پکیج فول برد وجود دارد. همچنین در این پنل میتوانید بر قیمتگذاری، مدیریت لحظهای داشته باشید.
6مهمانپذیرها
سیستم مدیریت کانال فروش مراکز اقامتی تیپورت (TPORT)، با امکان تعامل با دفاتر خدمات مسافرتی داخلی و خارجی، باعث افزایش فروش مهمانپذیر شما میگردد. دلیل این افزایش فروش، قابلیت آنلاین بودن تیپورت جهت دسترسی به مهمانپذیر و پرداخت به صورت دلاری است. این سیستم با اتصال به شبکههای رزرو داخلی و خارجی، باعث کاهش هزینههای بازاریابی اقامتگاه خواهد شد. با استفاده از سیستم مدیریت کانال فروش تیپورت، مدیریت کامل رزرو و قیمت را به صورت رایگان، در اختیار خواهید داشت. همچنین در این سیستم، قادر خواهید بود اجازه دسترسی و رزرو را با هر تعداد و شرایطی تعیین کرده و در آخر آن را به کانال فروش اختصاص دهید. بدیهی است مشتریان با سابقه، با همان شرایط قبلی میتوانند اقدام به رزرو نمایند.
از دیگر سرویس های مدیریت کانال فروش تیپورت برای مهمانپذیرها، پیگیری، مدیریت و وصول مطالبات هتل ها از آژانس یا مسافر خواهد بود؛ که قبل از ورود مسافر پیگیری پرداختها و هزینه های اقامت، انجام خواهد شد.
محصولات تیپورت برای دفاتر خدمات مسافرتی
«پنل مراکز اقامتی» برای آن دسته از اقامتگاههایی است که نرم افزار هتلداری (PMS) آنها، از طریق وب سرویس به تیپورت (TPORT)، متصل نمیشود. برای رفع این مشکل، میتوان از طریق «پنل کاربری تیپورت»، جادهی و قیمت گذاری را به صورت لحظهای مدیریت کرد. در صورت تمایل به فروش خدمات به صورت پکیج، میتوانید نرخهای فروش و متنوعی، اعم از اقامت تک تا اقامت فول برد را تعریف و مدیریت نمایید. همچنین، میتوانید مشتریان ثابت را تعیین کرده و بر اساس قرارداد خود، میزان کمسیون و اعتبار آنها را تعریف نمایید.
جهت سهولت کاربری، امکان نصب برنامه کاربردی «پنل مراکز اقامتی تیپورت»، روی تلفن همراه هوشمند وجود دارد. با استفاده از این اَپ میتوانید در هر مکان و زمان، هتل را مدیریت نمایید. پرسنل مربوطه مانند بخش رزرواسیون، میتوانند در هر لحظه در دسترس بوده و خارج از هتل نیز، وظایف خود را پیگیری کنند. همچنین این پنل در شرایط بحرانی، مانند بروز بیماریهای همهگیر یا قرار گرفتن در شرایط خاص، امکان دورکاری را برای کارمندان دو طرف، میسر نموده است.
یکپارچه سازی نرم افزار هتلداری و سیستمهای مدیریت کانالهای فروش
«وب سرویس مراکز اقامتی تیپورت»، یکی از روشهای آنلاینسازی فروش هتل و روشی برای ارتباط میان مراکز اقامتی و مراکز فروش است. دسترسی به OTA ها، GDSها و سایر وب سایتها برای رزرو هتل داخلی و خارجی، از طریق وب سرویس به راحتی امکان پذیر میباشد. با توجه به اینکه تیپورت (TPORT)، یک چنل منیجر است؛ مراکز فروش نحوه تعامل با مراکز اقامتی را خود تعیین میکنند. در حقیقت اقامتگاه با هر نوع قرارداد همکاری، میتواند خدمات وب سرویس خود را به مراکز فروش ارائه نماید. در صورتی که مرکز فروش با هتلی قرارداد خاصی نداشته باشد، میتواند در نوع قراداد عمومی با مرکز تعامل نماید.
تمامی شرایط و قوانین هر مرکز اقامتی، از طریق وب سرویس قابل دریافت میباشد؛ لذا همه مراحل رزرو از مراکز اقامتی، بصورت آنلاین و از بستر تیپورت انجام خواهد گرفت. وظیفه تیپورت به عملیات فنی در مراحل رزرو محدود است و هیچ ارتباطی به خدمات هتل ندارد؛ ولی با این حال جهت سهولت کارکرد، تیپورت تمامی نیازهای کاربران را پشتیبانی کرده و به سوالات آنها پاسخ خواهد داد.
سایر اطلاعات
نام شرکت :
TPORT
نام صاحب اثر :
تیپورت تراول
تلفن :
آدرس شرکت :
تهران، عباس آباد، خیابان شهید دکتر بهشتی، پلاک 404، طبقه اول ، واحد 4 کدپستی 1586873431
تلفن ثابت :
02191301212
فکس :
دیدگاهها
جهت ارسال نظر باید وارد
شوید.
0
دیدگاه
گزارش مردمی
×