ریتین در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در گروه --- قرار گرفته است.

من به این اثر رای می دهم
  • ریتین (Retain)
  • نام تجاری :
  • گروه :
  • شاخه :
نام شرکت :
سال ثبت :
نام صاحب اثر : Retain Communication
تلفن :
آدرس شرکت :
تلفن ثابت :
فکس :
ایمیل اثر :

اطلاعات تکمیلی

ریتین یک سرویس گفتگوی آنلاین جهت پشتیبانی و فروش برای کسب و کارهایی است که از طریق وب و موبایل با مشتریان تعامل دارند. ریتین همچنین فرایند جذب مشتری و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری را بهینه می کند. ریتین امکاناتی از قبیل ایجاد پایگاه هوشمند از داده مشتریان و رفتار آنها را به همراه تحلیل رفتار مشتریان، برای کسب و کارها فراهم می سازد. با گروه بندی مشتریان، به کسب و کارها اجازه برقراری ارتباط دقیق و مؤثرتری را می دهد. این ارتباط از طریق پیام‌های درون برنامه ای، ایمیل و نوتیفیکیشن انجام می شود. در نهایت ریتین علاوه بر امکان گفتگو آنلاین با مشتریان، امکان مدیریت روابط مشتریان را برای صاحبان کسب و کار فراهم می کند.
1396-jashvare
کاندید - سرویس ها و خدمات آنلاین - 1396