ریتین
-
-
-
-
RETAIN
اطلاعات تکمیلی
ریتین یک سرویس گفتگوی آنلاین جهت پشتیبانی و فروش برای کسب و کارهایی است که از طریق وب و موبایل با مشتریان تعامل دارند. ریتین همچنین فرایند جذب مشتری و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری را بهینه می کند. ریتین امکاناتی از قبیل ایجاد پایگاه هوشمند از داده مشتریان و رفتار آنها را به همراه تحلیل رفتار مشتریان، برای کسب و کارها فراهم می سازد. با گروه بندی مشتریان، به کسب و کارها اجازه برقراری ارتباط دقیق و مؤثرتری را می دهد. این ارتباط از طریق پیامهای درون برنامه ای، ایمیل و نوتیفیکیشن انجام می شود. در نهایت ریتین علاوه بر امکان گفتگو آنلاین با مشتریان، امکان مدیریت روابط مشتریان را برای صاحبان کسب و کار فراهم می کند.
افتخارات
کاندید
سرویس ها و خدمات آنلاین
1396
سایر اطلاعات
نام شرکت :
نام صاحب اثر :
Retain Communication
تلفن :
آدرس شرکت :
تلفن ثابت :
فکس :
دیدگاهها
جهت ارسال نظر باید وارد
شوید.
0
دیدگاه
گزارش مردمی
×