IWMF Logo IWMF Logo
  • گروه‌ها
  • محتوا و خبری
    • انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
    • دین و معارف
    • خانواده و کودک
    • وب سایت های خبری و خبرگزاری‌ها
    • وب سایت های شهری و محله‌ای
    • سبک زندگی (lifestyle)
    • هنر سینما و تئاتر و موسیقی
    • ادب و فرهنگ و هنر و فلسفه
    • کتاب علم و دانش و مراجع علمی
    • کامپیوتر و موبایل و تکنولوژی
    • گردشگری و سفر
    • کسب و کار و مدیریت و تجارت و استارتاپ
    • محیط زیست
    • سلامت و بهداشت و زیبایی , ورزش و تندرستی و تناسب اندام
  • سازمانی و اطلاع رسانی
    • تامین کنندگان اینترنت و زیرساخت ها
    • دانشگاه ها و موسسات آموزشی
    • سازمان ها و موسسات دولتی
    • سازمان های خیریه و فعالیت های اجتماعی
    • خبری ، نشریات و مجلات چاپی
    • وب سایت افراد مشهور
    • بانک و بیمه و شرکت‌های بورسی
    • شرکت‌ها و مؤسسه‌های خصوصی
    • شرکت های طراحی وب و سئو
    • آژآنس های تبلیغاتی و مشاوره دیجیتال مارکتینگ
    • شرکت های هاست و دامنه و سرویس های پیامکی
  • کسب و کار
    • حمل و نقل آنلاین (شهری و بین شهری)
    • سرویس های خدمات شخصی و منزل
    • خدمات مربوط به کسب و کار ها
    • سرویس های بلاگ ، شبکه اجتماعی و انجمن های آنلاین و پیام رسان ها
    • اشتراک گذاری محتوای دیجیتال
    • اشتغال و کاریابی
    • خدمات مالی، بانکی، بیمه آنلاین و پرداخت (فین‌تک)
    • تبلیغات و بازاریابی دیجیتال
    • خودرو و خدمات مرتبط
    • سرویس های سایت ساز و اپلیکیشن ساز
    • سفارش آنلاین غذا و نوشیدنی
    • سلامت الکترونیک
    • فروشگاه آنلاین - خرید آنلاین
    • فروشگاههای تخصصی
    • مارکت فایل های دیجیتال
    • نیازمندی‌ها‌ - مسکن و املاک
    • بازار آنلاین واسط خرید و فروش و خرید گروهی
    • آموزش آنلاین (محتوایی)
    • آموزش آنلاین (پلتفرم ها)
    • گردشگری، سفر و خدمات وابسته
    • سرویس و خدمات مربوط به طراحان و برنامه نویسان
    • فرهنگ، هنر، سینما،و تئاتر و ...
    • زیرساخت و خدمات ابری
    • نیازمندی‌ها‌ی عمومی و تخصصی
  • بازی و سرگرمی
    • بازی آنلاین ایرانی (تحت وب)
    • بازی های عمومی
    • بازی های استراتژی و نقش آفرینی
  • دایرکتوری
  • محتوا و خبری
  • سبک زندگی (lifestyle)
پویش | راهبربودن و عملکرد موثرراهبری (لیدرشیپ) در شانزدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران در گروه سبک زندگی (lifestyle) قرار گرفته است.
من به این اثر رای می‌دهم

پویش | راهبربودن و عملکرد موثرراهبری (لیدرشیپ)
  • وبنا
PUYESH

پویش | راهبربودن و عملکرد موثرراهبری (لیدرشیپ)
وب‌سایت
  • نام تجاری : پویش (PUYESH)
  • گروه : سبک زندگی (lifestyle)
  • شاخه : محتوا و خبری
  • سال ثبت : 1398
  • اطلاعات تکمیلی

    همه‌ی راهبران واقعی، ساخته می‌شوند، راهبر به دنیا نمی‌آیند. حتی کسانی که برای راهبری به دنیا می‌آیند، اگر خودشان را به عنوان راهبر توسعه ندهند، با شکست مواجه خواهند شد، یعنی اگر بر راهبر بودن و تمرین موثر راهبری تسلط پیدا نکنند، در راهبری شکست می‌خورند.
    چیزی که ما باهم خلق می‌کنیم رابطه‌ای است که در آن چیزی که روی آن کار می‌کنیم می‌تواند به عنوان عامل تغییر در زندگی دیگران پدیدار شود. من فرصتی بی‌نظیر را برای همه فرا می‌خوانم تا به صورت جهانی روی تمام دغدغه‌های بشریت کار کنیم.
    تا به حال اصطلاح “بدیهیات کرخت شده” را شنیده اید؟ با شنیدن این اصطلاح چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟ بدیهیات زندگی شما کدامند؟ نفس کشیدنتان؟ غذا خوردنتان؟ روابطتان؟ کارتان؟ همه ی ما عقاید ، افکار و قضاوت هایی داریم که سال ها پیش شکل گرفته اند و به باید و نباید هایمان تبدیل شده اند. گرچه در اغلب موارد زمان و ریشه ی شگل گیری آنها را به یاد نمی آوریم اما آنها همه جا ، همیشه همراه ما هستند و ما و زندگی مان را شکل می دهند. این افکار از آنجا که از گذشته می آیند هر روز آینده مان را بیشتر شبیه به گذشته می کنند. همین امر باعث می شود هیچگاه در چهارچوب تفکرات فعلیمان نتوانیم ماورای عملکرد و دستاورد های گذشته برویم و این در حالی است که هر روز آشفته تر و سردرگم تر به دنبال راهی برای دستیابی به اهداف و آرزوهایمان هستیم. و این فقط شامل حال ما نیست بسیاری از شرکت ها و سازمان ها نیز در همین دور باطل گرفتار هستند. و هر روز روش جدیدی را در بستر همان طرز فکر تکراری برای بدست آوردن نتیجه ای جدید امتحان می کنند. اینجاست که جمله ای معروف از انیشتین برایمان معنی تازه ای می دهد: “هیچ گاه نمی توانیم مشکلات را با همان طرز فکری رفع کنیم که با آن، مشکلات را به وجود آورده‌ایم.” بیایید با هم مثالی را مرور کنیم!‌ تلفن های همراه زمانی که برای اولین بار عرضه شدند بسیار بزرگ و سنگین بودند ، بعد ها کوچکتر شدند ،سبک تر شدند ، مانیتور رنگی آمد ، دوربین اضافه شد ، صفحه نمایش لمسی آمد ، قابلیت اتصال به اینترنت ایجاد شد و صد ها قابلیت دیگر … و در تمامی مراحل ما همیشه مشتاقانه به دنبال دریافت جدید ترین و به روز ترین مدل آنها بوده ایم. اما همین انسان به طرز شگفت انگیزی در مقابل “بدیهیات زندگی خود” منفعل عمل می کند. هیچ گاه از خود نمی پرسیم آیا ورژن جدید تری هم آمده است؟ آیا باید و نباید های من نیازی به، به روزرسانی دارند؟ و مهم تر از آن هیچگاه از خود نمی پرسیم چرا اینقدردر برابر بدیهیاتمان سرسخت و انعطاف ناپذیریم؟ مگر زمانی که فلان طرز فکر را در سنین پایین تر(به خصوص کودکی) ایجاد کردیم ، تمام مدل های موجود را بررسی کرده بودیم؟ چطور اجازه می دهیم یک کودک یا نوجوان برای ادامه ی زندگیمان تصمیم بگیرد در حالی که هر روز اهداف و آرزوهای تازه ای در سر داریم؟ دسترسی به نتایج ماورا تصور نیازمند به پویش در بدیهیات کرخت شده زندگیمان است. تا بتوانیم به فضایی دسترسی پیداکنیم که ماورای باید و نباید های گذشتمان عملکرد داشته باشیم. “پویش” سوالی است که جواب مشخص و دقیقی ندارد اما مجموعه جواب هایی که به آن می دهیم برای ما فضای کشف و مشاهده ی موضوع از دریچه ای جدید فراهم می کند. ما شاگرد استادی راه تحول، راهبری بر خود و خودشناسی هستیم، و در این مسیر در حال کشف خود و دنیای اطرافمانیم. ما دریافتیم که به اشتراک گذاشتن کشف ها و یافته هایمان با دیگران منشا عمیقتر شدن کشف خودمان و اثری اثر گذار در زندگی همدیگر شده است. لذا تصمیم گرفتیم اینکار رو بصورت گسترده تر و عمیق تر ادامه بدیم.

    دوره‌های شرکت در جشنواره

    • سیزدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران - 1399

    سایر اطلاعات

    نام شرکت : پویش در بدیهیات کرخت شده
    نام صاحب اثر : سید حسین ساداتی پور
    تلفن :
    آدرس شرکت : شهر تهران، محله سازمان برنامه جنوبی ، خیابان لاله جنوبی ، خیابان شهید علی شایان فر(21شرقی دوم) ، پلاک -18 ، طبقه اول ، واحد 3
    تلفن ثابت :
    فکس :

    دیدگاه‌ها

    جهت ارسال نظر باید وارد شوید.
    0 دیدگاه
    screenshot
    گزارش مردمی
    ×
    screenshot
    ❮ ❯
    screenshot
    IWMF Logo

    جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس نقش مهمی در حوزه وب و موبایل داشته باشد.

    #iwmf1404

    © تمامی حقوق متعلق به جشنواره وب و موبایل ایران است.

    شرایط استفاده حریم خصوصی قوانین و مقررات
    دسترسی سریع
    • سوالات متداول
    • درباره
    • استارتاپ های 99
    • تماس با ما
    تماس با ما
    ایمیل: info[@]iwmf[.]ir
    پشتیبانی: support[@]iwmf[.]ir
    دانلود کاتالوگ‌ها
    گزارش مردمی

    برای رای دادن به اثر «پویش | راهبربودن و عملکرد موثرراهبری (لیدرشیپ)» ابتدا باید وارد شوید.

    ورود ورود با گوگل ورود با لینکداین
    ویدئوی معرفی
    رای گیری مردمی

    برای رای دادن به اثر «پویش | راهبربودن و عملکرد موثرراهبری (لیدرشیپ)» ابتدا باید وارد شوید.

    ورود ورود با گوگل ورود با لینکداین