پخش کالای مرکزی
در شانزدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران در گروه
فروشگاه آنلاین - خرید آنلاین
قرار گرفته است.
من به این اثر رای میدهم
پخش کالای مرکزی PAKHSH KALAYE MARKAZI
اطلاعات تکمیلی
از مهمترین نقاط قوت این مجموعه در کنار هم قرار گرفتن تیمی با تجربه، شناخته شده و خبره در حوزه IT و تیمی برجسته در حوزه اقتصادی و مارکتینگ بود. این تیم پس از راه اندازی شرکت و در یک بازه زمانی تقریبا دو ساله وب سایت. استراتژی مدیران پخش کالای مرکزی از همان ابتدا خلق بیشترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنها بود. آنها موفقیت خود را صرفا در گرو رضایت مشتریان خود می دانستند، زیرا آگاه بودند که در دنیای کنونی و با وسایل ارتباطی پیشرفته و گسترش شبکه های اجتماعی، رضایت مشتریان تنها برگ برنده آنها خواهد بود و لذا سعی نمودند بجای صرف بودجه های کلان برای تبلیغات، تمرکز و بودجه خود را صرف تامین حداکثر رضایت مشتریان کنند. عرضه محصولات با کمترین قیمت و با کمترین حاشیه سود، عرضه محصولات مختلف با تنوع بالا در برندها، عرضه محصولات برندهای معتبر و شناخته شده با گارانتی های اصلی، ارسال سریع و رایگان حتی در مورد کالاهای حجیم (نظیر یخچال های ساید بای ساید)، راه اندازی یک وب سایت با امکانات فنی کامل و کاربرپسند برای سهولت استفاده توسط مشتریان، ، سیستم هوشمند پیگیری سفارشات در کنار سایر امکانات منحصر به فرد است.
دورههای شرکت در جشنواره
- دوازهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران - 1398
سایر اطلاعات
نام شرکت :
پخش کالای مرکزی
نام صاحب اثر :
شیدا میرزاکاشانی
تلفن :
آدرس شرکت :
تهران سیدخندان خیابان دبستان کوچه آگاهی ساختمان شماره 10
تلفن ثابت :
02187700550
فکس :
02187700550
دیدگاهها
جهت ارسال نظر باید وارد
شوید.
0
دیدگاه

گزارش مردمی
×