فرابلیط FARABLIT
اطلاعات تکمیلی
1-فرابلیط یک وبسایت برای فروش بلیط آنلاین میباشد که با این کار فرابلیط کمک میکند برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از مصرف کاغذ.
فرابلیط محیطی را راه اندازی کرده برای مدیرت بهتر برنامه ها و نظم دهی برای مشتریان خود و آسان کردن خرید بلیط در تمامی ساعات شبانه روز.
2- تاریخچه فعالیت
فرابلیط با هدف گسترش فعالیت های IT و نرم افزاری و انجام خدمات مهندسی کامپیوتر در سال 1398 تاسیس گردید.
با توجه به نیاز روز افزون صنعت نرم افزار در کشور و اهمیت موضوع ITبر آن شدیم تا با عنایت پروردگار متعال پاسخ گوی این نیاز شویم.
فرابلیط فعالیت خود را به طور تخصصی و همراه با آخرین متدولوژی های روز دنیا در راستای پیشرفت این علم قرار داده است. مهم ترین رویکرد فرابلیط در جهت برآورده کردن محصولات نرم افزاری موثر در توسعه روند کاری مشتریان همراه با کیفیت مطلوب و راندمان بالا می باشد٬ در حقیقت انجام کار درست (Effectiveness) همراه با راندمان بالا (Efficiency) را سرلوحه کاری خود قرار داده تا هرچه بیشتر رضایت مشتریان را در بر داشته باشیم.
کارشناسان متخصص فرابلیط سابقه انجام پروژه های دولتی و خصوصی بسیاری را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.
3- زمینه کاری
از مهمترین اهداف فرابلیط ارائه خدمات تهیه بلیط به صورت آنلاین در زمینه های مختلف است.
از دیگر خدمات فرابلیط ارائه نرم افزارهای سفارش مشتری با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا است، در ساخت این نرم افزارها از استانداردهای رایج همانند UML و RUP استفاده می گردد.
با استفاده از دانش و تجربه مورد نیاز در این رابطه توانسته ایم نیاز ها و خدمات مناسبی را به سازمان ها و ارگان های مختلف ارائه دهیم.
4- اهداف صنفی فرابلیط
با توجه به رشد روز افزون خدمات رایانه ای و الکترونیکی و نیاز مبرم به استفاده آنها در زندگی، به طوری که زندگی های سنتی در غالب جوامع به زندگی دیجیتال تبدیل شده و کمتر کسی است که نیاز های فضای سایبر را نداشته باشد. همچنین با توجه به معضلات زیستی و از بین رفتن درختان زیاد جهت تهیه کاغذ یکی از ارکان اصلی و تخصص فرابلیط را گام نهادن در این راه و سعی در تدبیر معضل نمودیم.
به طور کل اهداف اصلی فرابلیط عبارتند از:
– ارائه خدمت در زمینه فروش بلیط
– درآمد زایی و اشتغال در زمینه IT.
– ارائه خدمات به روز و جدیدترین فن آوری های روز در زمینه اطلاعات و IT.
5- استراتژی فرابلیط
برای رسیدن به اهداف فرابلیط، زمانبندی و استراتژی های زیر در نظر گرفته شده است:
1- استراتژی کوتاه مدت
ارائه خدمات مناسب به مشتری.
دریافت بازخور از مشتریان در جهت بهینه سازی سیستم های فعلی.
درآمد زایی مناسب جهت بهبود روش ها و بکارگیری پرسنل متخصص جدید.
توسعه سیستم های نرم افزاری موجود و ارائه سیستم های جدید و منحصر به فرد.
تخصصی کردن بخش های مختلف صنفی
2- استراتژی بلند مدت
بکارگیری مدیران توانمند.
ارائه آموزش های دائم و بروز رسانی اطلاعات پرسنل.
ارائه بهترین خدمات به مشتریان (مشتری مداری).
به کارگیری روش های نوین و استاندارد و تضمین کیفیت.
توسعه مستمر فعالیت های فرابلیط.
فرابلیط محیطی را راه اندازی کرده برای مدیرت بهتر برنامه ها و نظم دهی برای مشتریان خود و آسان کردن خرید بلیط در تمامی ساعات شبانه روز.
2- تاریخچه فعالیت
فرابلیط با هدف گسترش فعالیت های IT و نرم افزاری و انجام خدمات مهندسی کامپیوتر در سال 1398 تاسیس گردید.
با توجه به نیاز روز افزون صنعت نرم افزار در کشور و اهمیت موضوع ITبر آن شدیم تا با عنایت پروردگار متعال پاسخ گوی این نیاز شویم.
فرابلیط فعالیت خود را به طور تخصصی و همراه با آخرین متدولوژی های روز دنیا در راستای پیشرفت این علم قرار داده است. مهم ترین رویکرد فرابلیط در جهت برآورده کردن محصولات نرم افزاری موثر در توسعه روند کاری مشتریان همراه با کیفیت مطلوب و راندمان بالا می باشد٬ در حقیقت انجام کار درست (Effectiveness) همراه با راندمان بالا (Efficiency) را سرلوحه کاری خود قرار داده تا هرچه بیشتر رضایت مشتریان را در بر داشته باشیم.
کارشناسان متخصص فرابلیط سابقه انجام پروژه های دولتی و خصوصی بسیاری را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.
3- زمینه کاری
از مهمترین اهداف فرابلیط ارائه خدمات تهیه بلیط به صورت آنلاین در زمینه های مختلف است.
از دیگر خدمات فرابلیط ارائه نرم افزارهای سفارش مشتری با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا است، در ساخت این نرم افزارها از استانداردهای رایج همانند UML و RUP استفاده می گردد.
با استفاده از دانش و تجربه مورد نیاز در این رابطه توانسته ایم نیاز ها و خدمات مناسبی را به سازمان ها و ارگان های مختلف ارائه دهیم.
4- اهداف صنفی فرابلیط
با توجه به رشد روز افزون خدمات رایانه ای و الکترونیکی و نیاز مبرم به استفاده آنها در زندگی، به طوری که زندگی های سنتی در غالب جوامع به زندگی دیجیتال تبدیل شده و کمتر کسی است که نیاز های فضای سایبر را نداشته باشد. همچنین با توجه به معضلات زیستی و از بین رفتن درختان زیاد جهت تهیه کاغذ یکی از ارکان اصلی و تخصص فرابلیط را گام نهادن در این راه و سعی در تدبیر معضل نمودیم.
به طور کل اهداف اصلی فرابلیط عبارتند از:
– ارائه خدمت در زمینه فروش بلیط
– درآمد زایی و اشتغال در زمینه IT.
– ارائه خدمات به روز و جدیدترین فن آوری های روز در زمینه اطلاعات و IT.
5- استراتژی فرابلیط
برای رسیدن به اهداف فرابلیط، زمانبندی و استراتژی های زیر در نظر گرفته شده است:
1- استراتژی کوتاه مدت
ارائه خدمات مناسب به مشتری.
دریافت بازخور از مشتریان در جهت بهینه سازی سیستم های فعلی.
درآمد زایی مناسب جهت بهبود روش ها و بکارگیری پرسنل متخصص جدید.
توسعه سیستم های نرم افزاری موجود و ارائه سیستم های جدید و منحصر به فرد.
تخصصی کردن بخش های مختلف صنفی
2- استراتژی بلند مدت
بکارگیری مدیران توانمند.
ارائه آموزش های دائم و بروز رسانی اطلاعات پرسنل.
ارائه بهترین خدمات به مشتریان (مشتری مداری).
به کارگیری روش های نوین و استاندارد و تضمین کیفیت.
توسعه مستمر فعالیت های فرابلیط.
افتخارات
کاندید
خرید بلیط سینما و تاتر دیگر رویداد ها
1398
سایر اطلاعات
نام شرکت :
شرکت کوشا ناشنوایان پرتو تهران
نام صاحب اثر :
حمیدرضا محترم
تلفن :
آدرس شرکت :
تلفن ثابت :
07144332266
فکس :
07144332266
دیدگاهها
جهت ارسال نظر باید وارد
شوید.
0
دیدگاه
اسکرین شات وجود ندارد
گزارش مردمی
×