کوکو COCO
اطلاعات تکمیلی
عنوان ایده : آنالیز صفحات شبکه های اجتماعی و کانال ها و افراد تاثیر گذار
با توجه به رشد استفاده مردم از شبکه های اجتماعی و پدیدآمدن شخصیتهای تاثیرگذار در این شبکه ها (اینفلوئنسرها) و نفوذ نسبی این قشر افراد در زندگی مردم، تمایل کسب وکارها به معرفی خدمات و محصولاتشان توسط این افراد بالا رفته و میزان استفاده مدیران کسب وکارها از این رسانه با سرعت بالایی در حال رشد است. با توجه به تعداد بالای این افراد و کمبود داده ساختارمند، یافتن بهترین فرد جهت استفاده تبلیغاتی از چالشهای بزرگ مدیران بازاریابی و فروش شرکت ها است که اغلب بهره وری اینگونه تبلیغات را تحت تاثیر قرار می دهد. جای خالی ابزار بومی جهت شناسایی این افراد در بازار کسب وکار کامل حس می شود. با گرداوری داده از شبکه های اجتماعی و به کارگیری تکنیک های تحلیل داده می توان علاوه بر مقایسه و آنالیز رفتار اینفلوئنسرها، رفتار دنبال کنندگان آنها و همچنین بازدهی تبلیغات را محاسبه نمود. این سامانه با هدف جمع آوری داده از شبکه اجتماعی اینستاگرام و در دسترس قراردادن یک وب اپلیکیشن در اختیار مدیران بازاریابی شرکت ها می باشد. این سامانه هم اکنون از طریق آدرس coco.gl در دسترس می باشد.
در سالهای اخیر معماری چند لایه محبوب ترین معماری در اپلیکیشن های نرم افزاری به شمار می آمد. در این معماری یک نرم افزار به لایه های مختلف تقسیم میشود تا توسعه و نگهداری بخش های مختلف نرم افزار به طور مستقل امکانپذیر باشد. یکی از انواع محبوب این معماری، معماری سه لایه است. در این معماری سه واحد واسط کاربری، پردازش منطقی و دسترسی به داده به صورت ماژول های مستقل از هم توسعه و نگهداری می شوند. معمولا لایه منطق خود به چندین لایه شکسته می شود تا ماژولار بودن نرم افزار را بیشتر محقق کند. معماری میکروسرویس یک بهینه سازی در زمینه معماری چندلایه محسوب می شود که در این محصول از آن استفاده شده است. در این معماری هر کارکرد تجاری به صورت یک سرویس ارائه می شود. هر سرویس می تواند به صورت کاملا مستقل از سرویس های دیگر میزبانی و توزیع شود.
علاوه بر قسمت آنالیز که در بالا توضیح داده شد، هم اکنون کاربران می توانند از ویژگی های زیر استفاده کنند:
- مقایسه: این امکان را به کاربر می دهد تا با کنار هم قرار دادن صفحات مختلف و مقایسه نمودارها، بهترین انتخاب را داشته باشد.
- جستجو: این امکان را به کاربر می دهد تا هر کلمه یا هشتگ را در بین تمام صفحات موجود در پایگاه داده پلتفرم جستجو کرده و هر پستی که شامل این کلمه یا هشتگ باشد را مشاهده کند. در حال حاظر بیش از 40 هزار صفحه اینستاگرام در پایگاه داده پلتفرم موجود است.
- کمپین: این امکان به کاربر داده میشود تا به صورت دقیق روند پیشرفت کمپین و داده های مناسب برای تحلیل کمپین های تبلیغاتی خود در اینستاگرام را دریافت کند.
- پیدا کردن اینفلوئنسر: این امکان در دست تکمیل است و اواسط زمستان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. کاربران میتوانند با استفاده از این ویژگی، صفحات، اینفلوئنسرها و یا برندهای مورد نظر خود را متناسب با دسته بندی ها و سایر معیارهای مورد نظرشان جستجو کرده و در نهایت لیستی از موارد مورد نظرشان را دریافت کنند.
با توجه به رشد استفاده مردم از شبکه های اجتماعی و پدیدآمدن شخصیتهای تاثیرگذار در این شبکه ها (اینفلوئنسرها) و نفوذ نسبی این قشر افراد در زندگی مردم، تمایل کسب وکارها به معرفی خدمات و محصولاتشان توسط این افراد بالا رفته و میزان استفاده مدیران کسب وکارها از این رسانه با سرعت بالایی در حال رشد است. با توجه به تعداد بالای این افراد و کمبود داده ساختارمند، یافتن بهترین فرد جهت استفاده تبلیغاتی از چالشهای بزرگ مدیران بازاریابی و فروش شرکت ها است که اغلب بهره وری اینگونه تبلیغات را تحت تاثیر قرار می دهد. جای خالی ابزار بومی جهت شناسایی این افراد در بازار کسب وکار کامل حس می شود. با گرداوری داده از شبکه های اجتماعی و به کارگیری تکنیک های تحلیل داده می توان علاوه بر مقایسه و آنالیز رفتار اینفلوئنسرها، رفتار دنبال کنندگان آنها و همچنین بازدهی تبلیغات را محاسبه نمود. این سامانه با هدف جمع آوری داده از شبکه اجتماعی اینستاگرام و در دسترس قراردادن یک وب اپلیکیشن در اختیار مدیران بازاریابی شرکت ها می باشد. این سامانه هم اکنون از طریق آدرس coco.gl در دسترس می باشد.
در سالهای اخیر معماری چند لایه محبوب ترین معماری در اپلیکیشن های نرم افزاری به شمار می آمد. در این معماری یک نرم افزار به لایه های مختلف تقسیم میشود تا توسعه و نگهداری بخش های مختلف نرم افزار به طور مستقل امکانپذیر باشد. یکی از انواع محبوب این معماری، معماری سه لایه است. در این معماری سه واحد واسط کاربری، پردازش منطقی و دسترسی به داده به صورت ماژول های مستقل از هم توسعه و نگهداری می شوند. معمولا لایه منطق خود به چندین لایه شکسته می شود تا ماژولار بودن نرم افزار را بیشتر محقق کند. معماری میکروسرویس یک بهینه سازی در زمینه معماری چندلایه محسوب می شود که در این محصول از آن استفاده شده است. در این معماری هر کارکرد تجاری به صورت یک سرویس ارائه می شود. هر سرویس می تواند به صورت کاملا مستقل از سرویس های دیگر میزبانی و توزیع شود.
علاوه بر قسمت آنالیز که در بالا توضیح داده شد، هم اکنون کاربران می توانند از ویژگی های زیر استفاده کنند:
- مقایسه: این امکان را به کاربر می دهد تا با کنار هم قرار دادن صفحات مختلف و مقایسه نمودارها، بهترین انتخاب را داشته باشد.
- جستجو: این امکان را به کاربر می دهد تا هر کلمه یا هشتگ را در بین تمام صفحات موجود در پایگاه داده پلتفرم جستجو کرده و هر پستی که شامل این کلمه یا هشتگ باشد را مشاهده کند. در حال حاظر بیش از 40 هزار صفحه اینستاگرام در پایگاه داده پلتفرم موجود است.
- کمپین: این امکان به کاربر داده میشود تا به صورت دقیق روند پیشرفت کمپین و داده های مناسب برای تحلیل کمپین های تبلیغاتی خود در اینستاگرام را دریافت کند.
- پیدا کردن اینفلوئنسر: این امکان در دست تکمیل است و اواسط زمستان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. کاربران میتوانند با استفاده از این ویژگی، صفحات، اینفلوئنسرها و یا برندهای مورد نظر خود را متناسب با دسته بندی ها و سایر معیارهای مورد نظرشان جستجو کرده و در نهایت لیستی از موارد مورد نظرشان را دریافت کنند.
افتخارات
کاندید
تبلیغات و بازاریابی دیجیتال
1399
سایر اطلاعات
نام شرکت :
mahtab
نام صاحب اثر :
محمد کمانکش
تلفن :
آدرس شرکت :
تلفن ثابت :
02122407668
فکس :
دیدگاهها
جهت ارسال نظر باید وارد
شوید.
0
دیدگاه
گزارش مردمی
×