IWMF Logo IWMF Logo
  • گروه‌ها
  • محتوا و خبری
    • انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
    • دین و معارف
    • خانواده و کودک
    • وب سایت های خبری و خبرگزاری‌ها
    • وب سایت های شهری و محله‌ای
    • سبک زندگی (lifestyle)
    • هنر سینما و تئاتر و موسیقی
    • ادب و فرهنگ و هنر و فلسفه
    • کتاب علم و دانش و مراجع علمی
    • کامپیوتر و موبایل و تکنولوژی
    • گردشگری و سفر
    • کسب و کار و مدیریت و تجارت و استارتاپ
    • محیط زیست
    • سلامت و بهداشت و زیبایی , ورزش و تندرستی و تناسب اندام
  • سازمانی و اطلاع رسانی
    • تامین کنندگان اینترنت و زیرساخت ها
    • دانشگاه ها و موسسات آموزشی
    • سازمان ها و موسسات دولتی
    • سازمان های خیریه و فعالیت های اجتماعی
    • خبری ، نشریات و مجلات چاپی
    • وب سایت افراد مشهور
    • بانک و بیمه و شرکت‌های بورسی
    • شرکت‌ها و مؤسسه‌های خصوصی
    • شرکت های طراحی وب و سئو
    • آژآنس های تبلیغاتی و مشاوره دیجیتال مارکتینگ
    • شرکت های هاست و دامنه و سرویس های پیامکی
  • کسب و کار
    • حمل و نقل آنلاین (شهری و بین شهری)
    • سرویس های خدمات شخصی و منزل
    • خدمات مربوط به کسب و کار ها
    • سرویس های بلاگ ، شبکه اجتماعی و انجمن های آنلاین و پیام رسان ها
    • اشتراک گذاری محتوای دیجیتال
    • اشتغال و کاریابی
    • خدمات مالی، بانکی، بیمه آنلاین و پرداخت (فین‌تک)
    • تبلیغات و بازاریابی دیجیتال
    • خودرو و خدمات مرتبط
    • سرویس های سایت ساز و اپلیکیشن ساز
    • سفارش آنلاین غذا و نوشیدنی
    • سلامت الکترونیک
    • فروشگاه آنلاین - خرید آنلاین
    • فروشگاههای تخصصی
    • مارکت فایل های دیجیتال
    • نیازمندی‌ها‌ - مسکن و املاک
    • بازار آنلاین واسط خرید و فروش و خرید گروهی
    • آموزش آنلاین (محتوایی)
    • آموزش آنلاین (پلتفرم ها)
    • گردشگری، سفر و خدمات وابسته
    • سرویس و خدمات مربوط به طراحان و برنامه نویسان
    • فرهنگ، هنر، سینما،و تئاتر و ...
    • زیرساخت و خدمات ابری
    • نیازمندی‌ها‌ی عمومی و تخصصی
  • بازی و سرگرمی
    • بازی آنلاین ایرانی (تحت وب)
    • بازی های عمومی
    • بازی های استراتژی و نقش آفرینی
  • دایرکتوری
  • کسب و کار
  • تبلیغات و بازاریابی دیجیتال

کوکو
coco

کوکو
وب‌سایت
  • نام تجاری : coco
  • گروه : تبلیغات و بازاریابی دیجیتال
  • شاخه : کسب و کار
  • سال ثبت : 1398
  • اطلاعات تکمیلی

    عنوان ایده : آنالیز صفحات شبکه های اجتماعی و کانال ها و افراد تاثیر گذار
    با توجه به رشد استفاده مردم از شبکه های اجتماعی و پدیدآمدن شخصیتهای تاثیرگذار در این شبکه ها (اینفلوئنسرها) و نفوذ نسبی این قشر افراد در زندگی مردم، تمایل کسب وکارها به معرفی خدمات و محصولاتشان توسط این افراد بالا رفته و میزان استفاده مدیران کسب وکارها از این رسانه با سرعت بالایی در حال رشد است. با توجه به تعداد بالای این افراد و کمبود داده ساختارمند، یافتن بهترین فرد جهت استفاده تبلیغاتی از چالشهای بزرگ مدیران بازاریابی و فروش شرکت ها است که اغلب بهره وری اینگونه تبلیغات را تحت تاثیر قرار می دهد. جای خالی ابزار بومی جهت شناسایی این افراد در بازار کسب وکار کامل حس می شود. با گرداوری داده از شبکه های اجتماعی و به کارگیری تکنیک های تحلیل داده می توان علاوه بر مقایسه و آنالیز رفتار اینفلوئنسرها، رفتار دنبال کنندگان آنها و همچنین بازدهی تبلیغات را محاسبه نمود. این سامانه با هدف جمع آوری داده از شبکه اجتماعی اینستاگرام و در دسترس قراردادن یک وب اپلیکیشن در اختیار مدیران بازاریابی شرکت ها می باشد. این سامانه هم اکنون از طریق آدرس coco.gl در دسترس می باشد.
    در سالهای اخیر معماری چند لایه محبوب ترین معماری در اپلیکیشن های نرم افزاری به شمار می آمد. در این معماری یک نرم افزار به لایه های مختلف تقسیم میشود تا توسعه و نگهداری بخش های مختلف نرم افزار به طور مستقل امکانپذیر باشد. یکی از انواع محبوب این معماری، معماری سه لایه است. در این معماری سه واحد واسط کاربری، پردازش منطقی و دسترسی به داده به صورت ماژول های مستقل از هم توسعه و نگهداری می شوند. معمولا لایه منطق خود به چندین لایه شکسته می شود تا ماژولار بودن نرم افزار را بیشتر محقق کند. معماری میکروسرویس یک بهینه سازی در زمینه معماری چندلایه محسوب می شود که در این محصول از آن استفاده شده است. در این معماری هر کارکرد تجاری به صورت یک سرویس ارائه می شود. هر سرویس می تواند به صورت کاملا مستقل از سرویس های دیگر میزبانی و توزیع شود.
    علاوه بر قسمت آنالیز که در بالا توضیح داده شد، هم اکنون کاربران می توانند از ویژگی های زیر استفاده کنند:
    - مقایسه: این امکان را به کاربر می دهد تا با کنار هم قرار دادن صفحات مختلف و مقایسه نمودارها، بهترین انتخاب را داشته باشد.
    - جستجو: این امکان را به کاربر می دهد تا هر کلمه یا هشتگ را در بین تمام صفحات موجود در پایگاه داده پلتفرم جستجو کرده و هر پستی که شامل این کلمه یا هشتگ باشد را مشاهده کند. در حال حاظر بیش از 40 هزار صفحه اینستاگرام در پایگاه داده پلتفرم موجود است.
    - کمپین: این امکان به کاربر داده میشود تا به صورت دقیق روند پیشرفت کمپین و داده های مناسب برای تحلیل کمپین های تبلیغاتی خود در اینستاگرام را دریافت کند.
    - پیدا کردن اینفلوئنسر: این امکان در دست تکمیل است و اواسط زمستان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. کاربران میتوانند با استفاده از این ویژگی، صفحات، اینفلوئنسرها و یا برندهای مورد نظر خود را متناسب با دسته بندی ها و سایر معیارهای مورد نظرشان جستجو کرده و در نهایت لیستی از موارد مورد نظرشان را دریافت کنند.

    افتخارات

    کاندید
    تبلیغات و بازاریابی دیجیتال
    1399

    سایر اطلاعات

    نام شرکت : mahtab
    نام صاحب اثر : محمد کمانکش
    تلفن :
    آدرس شرکت :
    تلفن ثابت : 02122407668
    فکس :

    دیدگاه‌ها

    جهت ارسال نظر باید وارد شوید.
    0 دیدگاه
    screenshot
    screenshot
    screenshot
    screenshot
    گزارش مردمی
    ×
    screenshot
    screenshot
    screenshot
    screenshot
    ❮ ❯
    screenshot
    screenshot
    screenshot
    screenshot
    IWMF Logo

    جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس نقش مهمی در حوزه وب و موبایل داشته باشد.

    #IWMF1400

    © تمامی حقوق متعلق به جشنواره وب و موبایل ایران است.

    میزبانی شده توسط سرور های قدرتمند ایران سرور

    شرایط استفاده حریم خصوصی قوانین و مقررات
    دسترسی سریع
    • سوالات متداول
    • درباره
    • استارتاپ های 99
    • تماس با ما
    تماس با ما
    تلفن: ۲۸۴۲۷۱-۰۲۱
    ایمیل: info[@]iwmf[.]ir
    پشتیبانی: support[@]iwmf[.]ir
    گزارش مردمی

    برای رای دادن به اثر «کوکو» ابتدا باید وارد شوید.

    ورود ورود با گوگل ورود با لینکداین