من به این اثر رای می دهم
  • بازاریابی شبکه ای بیز (BIZMLM)
  • نام تجاری : BIZ / Dr BIZ
  • گروه : اشتغال و کاریابی
  • شاخه : کسب و کار
نام شرکت : بازاریابان ایرانیان زمین
سال ثبت : 1389
نام صاحب اثر : بازاریابان ایرانیان زمین
تلفن :
آدرس شرکت : سهروردی شمالی-کوچه تهمتن-پلاک13
تلفن ثابت : 02122334455
فکس : 02122889900
ایمیل اثر :

اطلاعات تکمیلی

ماموریت شرکت بارازیابان ایرانیان زمین عبارتست از آموزش و عرضه تجربه مطلوب بازاریابی شبکه ای به میلیونها نفر انسان در سراسر ایران عزیز، و ایجاد فرصتی برای نیل به اهداف اقتصادی، ایجاد اشتغال فعال نسل جوان کشور به همراه همکاران تجاری.

MLM مخفف بازاریابی چند سطحی می باشد که بعضی مواقع بازاریابی شبکه ای نیز نامیده می شود. همانطوری که از نام آن پیداست چند لایه متعدد از افراد، بازاریابی یک محصول برای رساندن آن به مصرف کننده بر عهده دارند. یک نماینده فروش ( همچنین، توزیع کننده ،‌عضو ،‌ وابسته ،‌شریک نیز نامیده می شود ) علاوه بر جذب مشتریان ،‌ آموزش نیروهای تازه وارد را در جهت جذب مشتریان به عهده دارد.
شرکت بازاریابی شبکه ای

یک شرکت MLM ابتدا با ثبت نام فردی که قادر به جذب مشتریان و نمایندگان فروش باشد کار را آغاز می کند. اما به هر یک از نمایندگان حق این انتخاب را دارند تا خود را به یک مدیر تبدیل کنند، شخصی که خود توانایی جذب نماینده فروش را دارا باشد. یک شرکت MLM کمیسیون پرداخت می نماید و نه حقوق ثابت، بنابراین در این روش شرکت محدودیتی برای جذب مدیر و نماینده فروش ندارد. این حالت بدلیل گسترش سریع شمار نمایندگان فروش آموزش دیده برای شرکت بسیار سودمند است . این مورد همچنین برای نمایندگان فروش سودمند است به این دلیل که درآمدشان محدود به میزان فروش خودشان نیست بلکه آنها همچنین از حجم فروش سایر نمایندگان درصد فروش دریافت کنند.
در واقع MLM یکی از پنج روشی است که توسط شرکتها برای فروش و توزیع یک محصول یا خدماتشان به مشتریان استفاده می کنند

تمامی شرکتها ( شرکت های MLM و شرکت های سنتی) در یک خصوصیت با یکدیگر مشترک هستند؛ آنها محصول یا خدماتی را ارائه می دهند که باعث بهبود زندگی مصرف کننده می شود. مادامی که یک شرکت دارای یک چنین محصول یا خدمت باشد نیازمند این هستند که آنرا بطور گسترده معرفی کنند. آنها این عمل را بوسیله توزیع آن انجام می دهند. توزیع یک محصول عبارت است از یافتن و رساندن محصول بدست مشتریان. بطور کلی پنج روش عمده برای توزیع یک محصول یا خدمات وجود دارد.

هر یک از پنج روش فوق می تواند از تکنیکهای روش دیگر برای یافتن مشتریان استفاده کند. بدین معنی که روش خرده فروشی فقط محدود به مراجعان حضوری نیست.خرده فروشی همچنین می تواند در رادیو ،‌تلویزیون ،‌و روزنامه ها ،‌مجلات ، نامه رسانان ( کارت پستال ،‌ تراکت و غیره)نگاه ها را به سوی مغازه جلب نماید.این می تواند منجربه افزایش مراجعه حضوری افراد به مغازه شما بشود.
اطلاعات صاحب امتیاز:
شرکت بازاریابان ایرانیان زمین در تاریخ 29/06/1390 به شماره ثبت 414026 در سازمان ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به ثبت رسیده و فعالیت خود را در حوزه بازاریابی شبکه ای با مجوز صادره از سوی اصناف آغاز نمود. و موضوع فعالیت اینشرکت با توجه به اساسنامه و روزنامه رسمی تاسیس، بازاریابی شبکه ای در امر توزیع کالا می باشد.

پس بازاریابی شبکه ای چیست؟ مهمترین موضوع برای درک این است که توزیع هر محصولی به معنی شناساندن محصول است. بازاریابی شبکه ای و سایر روشهای عمده توزیع یک محصول حقیقتاً روشهایی هستند که برای شناساندن محصول بکار می روند.
1398-jashvare
بازار آنلاین واسط خرید و فروش - اپ - 1398
1394-jashvare
بازار آنلاین واسط خرید و فروش - وبسایت - 1394