بازیگوشی | baazigooshi.com BAAZIGOOSHI
اطلاعات تکمیلی
بازیگوشی بستری آنلاین برای بازی های تحت وب (HTML5) بصورت یکپارچه می باشد.
تمامی کاربران (مشتریان) محیط وب و موبایل با اینترنت و بدون نیاز به نصب می توانند بازی کنند و در تمامی اوقات سرگرم شوند و با هیجان با انتخاب بازی های تفننی (Casual/Hyper Casual) بصورت تک نفره (چالش و رکورد) و دونفره (تورنمنت آفلاین (زماندار) و مبارزه (Online)) با هیجان بازی نموده، پیشرفت کرده (Level up) و رتبه بندی (رده بندی) (Ranking) خود را در نردبان (Leaderboard) مشاهده و از هدایا، تخفیف ها و جوایز بهره مند شده و در صورت دستیابی به سطوح عالی در سرویس جیب کسب درآمد (Income) نمایند.
از سویی دیگر بازیگوشی با ارائه سرویس های بازی به سوپراپلیکیشن ها، پیام رسان ها و فین تک ها در قالب مدل کسب و کار B2B (بعنوان نمونه: روبیکا، مای ایرانسل، آیگپ، سروش پلاس، تاپ (تجارت الکترونیک پارسیان)، ست (سیمرغ بانک تجارت)، بادصبا) و طراحی بازی های تفننی برای برندهای معتبر با مدل کسب و کار C2C (بعنوان نمونه: نماوا، دیجی کلاب دیجی کالا، تاژ، مایکت) توانسته است به نرخ بازگشت مشتریان (Retention) و درگیری کاربران (Engagement) در این سامانه ها که میلیون ها کاربر را جذب نموده اند، راه حل های ابتکاری و خلاقانه ای را با منطق بازی واری (Gamification) و امتیازدهی (Pontification) ارائه نماید.
بازیگوشی از سال 1397 فعالیت خود را آغاز نموده و از همان سال با استقبال کسب و کارهای آنلاین و کاربران سبک زندگی دیجیتال با رویکرد مرکز (هاب) سرگرمی بازی خدمات خود را بصورت شبانه روزی (7*24) ارائه می نماید.
درحال حاضر سه بخش اصلی مشتریان بازیگوشی شامل کاربران پلت فرم های اندروید (B2C) و مصرف کنندگان سرویس دهندگان بزرگ (C2C) و کاربران سوپراپلیکیشن های بزرگ (B2B) می باشند.
چشم انداز بازیگوشی:
جذاب ترین مرکز بازی آنلاین موبایل و وب در سال 1402 در خاورمیانه
ماموریت بازیگوشی:
یکپارچه سازی(Integration)
بازی واری(Gamification) و امتیازدهی(Pontifications) در زندگی دیجیتال(Digital Life-style)
کاربران وفادار(Loyal Users) موبایل و وب(Web/Mobile) با راهکار(Solution) بازیگوشی(Baazigooshi)
رکوردهای بازیگوشی:
- بیش از 3 میلیون و 500 هزار کاربر ثبت شده(مهمان بازیگوشی)
- بیش از 10 میلیون بازی دو نفره انجام شده
- بیش از 150 هزار نصب فعال(مستقیم و share)
- بیش از 2 میلیون و 800 هزار شماره موبایل ثبت شده
- بیش از 100 هزار کاربر فعال روزانه
تمامی کاربران (مشتریان) محیط وب و موبایل با اینترنت و بدون نیاز به نصب می توانند بازی کنند و در تمامی اوقات سرگرم شوند و با هیجان با انتخاب بازی های تفننی (Casual/Hyper Casual) بصورت تک نفره (چالش و رکورد) و دونفره (تورنمنت آفلاین (زماندار) و مبارزه (Online)) با هیجان بازی نموده، پیشرفت کرده (Level up) و رتبه بندی (رده بندی) (Ranking) خود را در نردبان (Leaderboard) مشاهده و از هدایا، تخفیف ها و جوایز بهره مند شده و در صورت دستیابی به سطوح عالی در سرویس جیب کسب درآمد (Income) نمایند.
از سویی دیگر بازیگوشی با ارائه سرویس های بازی به سوپراپلیکیشن ها، پیام رسان ها و فین تک ها در قالب مدل کسب و کار B2B (بعنوان نمونه: روبیکا، مای ایرانسل، آیگپ، سروش پلاس، تاپ (تجارت الکترونیک پارسیان)، ست (سیمرغ بانک تجارت)، بادصبا) و طراحی بازی های تفننی برای برندهای معتبر با مدل کسب و کار C2C (بعنوان نمونه: نماوا، دیجی کلاب دیجی کالا، تاژ، مایکت) توانسته است به نرخ بازگشت مشتریان (Retention) و درگیری کاربران (Engagement) در این سامانه ها که میلیون ها کاربر را جذب نموده اند، راه حل های ابتکاری و خلاقانه ای را با منطق بازی واری (Gamification) و امتیازدهی (Pontification) ارائه نماید.
بازیگوشی از سال 1397 فعالیت خود را آغاز نموده و از همان سال با استقبال کسب و کارهای آنلاین و کاربران سبک زندگی دیجیتال با رویکرد مرکز (هاب) سرگرمی بازی خدمات خود را بصورت شبانه روزی (7*24) ارائه می نماید.
درحال حاضر سه بخش اصلی مشتریان بازیگوشی شامل کاربران پلت فرم های اندروید (B2C) و مصرف کنندگان سرویس دهندگان بزرگ (C2C) و کاربران سوپراپلیکیشن های بزرگ (B2B) می باشند.
چشم انداز بازیگوشی:
جذاب ترین مرکز بازی آنلاین موبایل و وب در سال 1402 در خاورمیانه
ماموریت بازیگوشی:
یکپارچه سازی(Integration)
بازی واری(Gamification) و امتیازدهی(Pontifications) در زندگی دیجیتال(Digital Life-style)
کاربران وفادار(Loyal Users) موبایل و وب(Web/Mobile) با راهکار(Solution) بازیگوشی(Baazigooshi)
رکوردهای بازیگوشی:
- بیش از 3 میلیون و 500 هزار کاربر ثبت شده(مهمان بازیگوشی)
- بیش از 10 میلیون بازی دو نفره انجام شده
- بیش از 150 هزار نصب فعال(مستقیم و share)
- بیش از 2 میلیون و 800 هزار شماره موبایل ثبت شده
- بیش از 100 هزار کاربر فعال روزانه
افتخارات
برنده به انتخاب مردم
بازی آنلاین ایرانی (تحت وب)
1400
کاندید
بازی آنلاین ایرانی (تحت وب)
1400
برنده به انتخاب داوران
بازی آنلاین ایرانی (تحت وب)
1400
سایر اطلاعات
نام شرکت :
موسسه کلید طلایی جهان معاصر
نام صاحب اثر :
موسسه کلید طلایی جهان معاصر
تلفن :
آدرس شرکت :
خیابان شریعتی، خیابان موسیوند، خیابان کریمی، کوچه داور پلاک1
تلفن ثابت :
02188736064
فکس :
02188732913
دیدگاهها
جهت ارسال نظر باید وارد
شوید.
24
دیدگاه
گزارش مردمی
×