IWMF Logo IWMF Logo
  • گروه‌ها
  • محتوا و خبری
    • انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
    • دین و معارف
    • خانواده و کودک
    • وب سایت های خبری و خبرگزاری‌ها
    • وب سایت های شهری و محله‌ای
    • سبک زندگی (lifestyle)
    • هنر سینما و تئاتر و موسیقی
    • ادب و فرهنگ و هنر و فلسفه
    • کتاب علم و دانش و مراجع علمی
    • کامپیوتر و موبایل و تکنولوژی
    • گردشگری و سفر
    • کسب و کار و مدیریت و تجارت و استارتاپ
    • محیط زیست
    • سلامت و بهداشت و زیبایی , ورزش و تندرستی و تناسب اندام
  • سازمانی و اطلاع رسانی
    • تامین کنندگان اینترنت و زیرساخت ها
    • دانشگاه ها و موسسات آموزشی
    • سازمان ها و موسسات دولتی
    • سازمان های خیریه و فعالیت های اجتماعی
    • خبری ، نشریات و مجلات چاپی
    • وب سایت افراد مشهور
    • بانک و بیمه و شرکت‌های بورسی
    • شرکت‌ها و مؤسسه‌های خصوصی
    • شرکت های طراحی وب و سئو
    • آژآنس های تبلیغاتی و مشاوره دیجیتال مارکتینگ
    • شرکت های هاست و دامنه و سرویس های پیامکی
  • کسب و کار
    • حمل و نقل آنلاین (شهری و بین شهری)
    • سرویس های خدمات شخصی و منزل
    • خدمات مربوط به کسب و کار ها
    • سرویس های بلاگ ، شبکه اجتماعی و انجمن های آنلاین و پیام رسان ها
    • اشتراک گذاری محتوای دیجیتال
    • اشتغال و کاریابی
    • خدمات مالی، بانکی، بیمه آنلاین و پرداخت (فین‌تک)
    • تبلیغات و بازاریابی دیجیتال
    • خودرو و خدمات مرتبط
    • سرویس های سایت ساز و اپلیکیشن ساز
    • سفارش آنلاین غذا و نوشیدنی
    • سلامت الکترونیک
    • فروشگاه آنلاین - خرید آنلاین
    • فروشگاههای تخصصی
    • مارکت فایل های دیجیتال
    • نیازمندی‌ها‌ - مسکن و املاک
    • بازار آنلاین واسط خرید و فروش و خرید گروهی
    • آموزش آنلاین (محتوایی)
    • آموزش آنلاین (پلتفرم ها)
    • گردشگری، سفر و خدمات وابسته
    • سرویس و خدمات مربوط به طراحان و برنامه نویسان
    • فرهنگ، هنر، سینما،و تئاتر و ...
    • زیرساخت و خدمات ابری
    • نیازمندی‌ها‌ی عمومی و تخصصی
  • بازی و سرگرمی
    • بازی آنلاین ایرانی (تحت وب)
    • بازی های عمومی
    • بازی های استراتژی و نقش آفرینی
  • دایرکتوری
  • محتوا و خبری
  • کتاب علم و دانش و مراجع علمی
اطلس خیر ایران در شانزدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران در گروه کتاب علم و دانش و مراجع علمی قرار گرفته است.
من به این اثر رای می‌دهم

اطلس خیر ایران
  • وبنا
ATLAS OF IRANIAN CHARITY

اطلس خیر ایران
وب‌سایت
  • نام تجاری : آلاء (ATLAS OF IRANIAN CHARITY)
  • گروه : کتاب علم و دانش و مراجع علمی
  • شاخه : محتوا و خبری
  • سال ثبت : 1400
  • اطلاعات تکمیلی

    در پی گسترش بخش مردم نهاد در سطح دنیا و افزایش اهمیت آن، استانداردسازی و شاخص‌گذاری‌هایی برای ارائه تصویر نیکوکاری در سطح جهانی و ملی در کشورهای متعدد توسعه یافته‌ است تا شناخت جامعی از چشم‌انداز جهانی بخشش و نیکوکاری ارائه دهند، به افزایش وسعت و اثربخشی امر خیر کمک کرده و مسیر را برای ایجاد تغییرات ماندگار در جهان هموار کنند. پایش سازمان‌های مردم نهاد به سیاست‌گذاران اطلاعات مورد نیاز برای بهبود سیاست‌ها و بسترسازی مناسب برای رشد سمن‌ها را ارائه می‌دهد. سازمان‌های مردم نهاد با استفاده از این شاخص‌های پایش از یک سو می‌توانند وضعیت خود را ارزیابی کنند، آنچه از آنها انتظار می‌رود را درک کنند و برای بهبود عملکرد گام‌هایی به سمت اهداف روشن بردارند. از سوی دیگر، با شناخت موانع محیطی، قانونی یا اجتماعی و فرهنگی و ... خیریه‌ها می‌توانند با همبستگی برای مهیا شدن محیط مناسب‌تری برای رشد و اثرگذاری فعالیتهای نیکوکارانه و افزایش منابع خیر تلاش کنند. افزون بر آن، پایش بخش مردم نهاد باعث شفافیت فعالیت‌ها و مشخص شدن نقش حائز اهمیت سمن‌ها و در نتیجه جلب اعتماد نیکوکاران، جامعه کسب و کار و عموم مردم می‌شود.
    متاسفانه با وجود ریشه داشتن وقف و نیکوکاری در فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و وسعت و گستره کارکردهای آن در سطح اجتماع، نخبگان ایرانی به این موضوع توجه کافی نکرده‌اند. در بسیاری از کشورها موضوع مطالعات امر خیر به عنوان یکی از مباحث مهم در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، علوم اجتماعی و حتی روانشناسی مورد مطالعه قرار می‌گیرد. نه تنها در سطح ملی بلکه بخش مردم نهاد در سطح بین کشوری یا بین منطقه‌ای بررسی و مقایسه می‌شود. پایش تحولات عرصه خیر شاید اولین و مهمترین قدم در جهت بیدار کردن محققان، سیاست‌گذاران و فعالان ایرانی و دعوت از آنها به تلاش برای بهره‌مندی از ظرفیت ویژه بخش مردم نهاد به عنوان یکی از ارکان جامعه در کنار بخش دولتی و خصوصی است.

    بزرگترین مانع بر سر راه پایش امرخیر ایران فقدان اطلاعات است. نبود یک مرجع واحد ثبت و نظارت بر کار سمن‌ها باعث شده آمار معتبر کشوری از تعداد و موضوع کار و سایر اطلاعات عرصه خیر موجود نباشد. در سطح سازمانی نیز بسیاری از سمن‌ها به علت مدیریت سنتی و عدم سیستم حسابرسی دقیق و گزارش‌گیری، جمع‌آوری اطلاعات را با چالش بزرگی روبرو می‌کند.

    دوره‌های شرکت در جشنواره

    • چهاردهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران - 1400

    سایر اطلاعات

    نام شرکت : بنیاد خیریه راهبری آلاء
    نام صاحب اثر : kheir iran
    تلفن :
    آدرس شرکت : تهران- بزرگراه جلال آل احمد به سمت غرب - بعد از پل نصر(گیشا) پلاک 139
    تلفن ثابت : 02186015321
    فکس : 03135522010

    دیدگاه‌ها

    جهت ارسال نظر باید وارد شوید.
    0 دیدگاه
    screenshot
    گزارش مردمی
    ×
    screenshot
    ❮ ❯
    screenshot
    IWMF Logo

    جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس نقش مهمی در حوزه وب و موبایل داشته باشد.

    #iwmf1404

    © تمامی حقوق متعلق به جشنواره وب و موبایل ایران است.

    شرایط استفاده حریم خصوصی قوانین و مقررات
    دسترسی سریع
    • سوالات متداول
    • درباره
    • استارتاپ های 99
    • تماس با ما
    تماس با ما
    ایمیل: info[@]iwmf[.]ir
    پشتیبانی: support[@]iwmf[.]ir
    دانلود کاتالوگ‌ها
    گزارش مردمی

    برای رای دادن به اثر «اطلس خیر ایران» ابتدا باید وارد شوید.

    ورود ورود با گوگل ورود با لینکداین
    ویدئوی معرفی
    رای گیری مردمی

    برای رای دادن به اثر «اطلس خیر ایران» ابتدا باید وارد شوید.

    ورود ورود با گوگل ورود با لینکداین