آژانس تبلیغاتی پرتو
در شانزدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران در گروه
تبلیغات و بازاریابی دیجیتال
قرار گرفته است.
من به این اثر رای میدهم
آژانس تبلیغاتی پرتو PARTO MODELS
اطلاعات تکمیلی
آغاز فعالیت پرتو منحصر به حوزه تولید فیلم و رپرتاژ آگهی است. فعالیت پرتو با حضور در حوزه تولید فیلم و رپرتاژ آگهی آغاز شد. امروز در حوزه های دیگر تبلیغات از جمله طراحی و اجرای برنامه های کلان تبلیغاتی، تهیه و تدوین برنامه های هویت سازمانی و مشاوره استراتژی ها مارکتینک به صورت کاملا تخصصی حضور دارد. باتوجه به سیاست شرکت مبنی بر روان سازی کارها و ساده سازی ساختار سازمانی، تمامی فعالیتها در سه حوزه اصلی (تبلیغات، بازاریابیبازارسازی و مدیریت برند) متمرکز است. رویکردهای نوین همواره چراغ راه در مسیر تحول و توسعه پرتو است .
پرتو خود را عضوی از اعضای سازمان مشتری می داند و اولویت بندی خاصی را برای مشتریان در نظر نمی گیرد. طبقه بندی مشتریان بر اساس سطح نیاز و تقاضای آنها در هر نوع پروژه انجام می شود. پرتو یک شرکت تخصصی تبلیغات و بازاریابی است و سطح ارتباطات بسیار وسیعی در حوزه های فروش و تبلیغات با مشتریان دارد. به همین منظور و برای اتخاذ بهترین تصمیم ها، مبتنی بر استراتژی های تطبیقی (Adoptive Strategy) با نیاز مشتریان، برای هر پروژه کارگروهی متشکل از مدیر پروژه (َaccount manager) و متخصصین و کارشناسان حوزه مربوطه تشکیل می شود. به دلیل نیاز به برخی اطلاعات از سازمان، محصولات، پروژه ها و اهداف در روند طراحی و اجرای کمپین ها و پروژه های تبلیغاتی و بازاریابی، پرتو خود را امین اطلاعات مشتریان میداند و یکایک اعضا در قبال هر سطحی از اطلاعات متعهد هستند. چرا که در جهان امروز اطلاعات “کسب و کارها” به عنوان مهمترین دارایی های سازمان ها محسوب می شوند. تجربه پرتو در عرصه تبلیغات نیز خود موید این روند و فرآیند است.
دنیای تبلیغات هر روز قصهی خود را دارد. نه شبیه دیروز است و نه مثل فردا. داستانی با ماجراها و پیشامدهای منحصر به خود، که هر کدام نگرش و تلاشی متناسب با همان حال و هوا را طلب می کند و برنده آن کسی است که رمز و راز روزآمد بودن را بهتر بداند. هنر ما در “پرتو” به روز نگه داشتن شما در صنعت تبلیغات است. این رویکرد نتیجه شانزده سال تجربه پربار با هدف هم افزایی توان راهبردی و اجرایی این مجموعه در حوزه تبلیغات و بازاریابی است. مهارت ما در این است که ضمن ترسیم چشم اندازی 360 درجه از بازار هدف شما، با ارائه تمامی خدمات تبلیغاتی، شریکی راستین برای رسیدن شما به مقصد مطلوب باشیم.
پرتو خود را عضوی از اعضای سازمان مشتری می داند و اولویت بندی خاصی را برای مشتریان در نظر نمی گیرد. طبقه بندی مشتریان بر اساس سطح نیاز و تقاضای آنها در هر نوع پروژه انجام می شود. پرتو یک شرکت تخصصی تبلیغات و بازاریابی است و سطح ارتباطات بسیار وسیعی در حوزه های فروش و تبلیغات با مشتریان دارد. به همین منظور و برای اتخاذ بهترین تصمیم ها، مبتنی بر استراتژی های تطبیقی (Adoptive Strategy) با نیاز مشتریان، برای هر پروژه کارگروهی متشکل از مدیر پروژه (َaccount manager) و متخصصین و کارشناسان حوزه مربوطه تشکیل می شود. به دلیل نیاز به برخی اطلاعات از سازمان، محصولات، پروژه ها و اهداف در روند طراحی و اجرای کمپین ها و پروژه های تبلیغاتی و بازاریابی، پرتو خود را امین اطلاعات مشتریان میداند و یکایک اعضا در قبال هر سطحی از اطلاعات متعهد هستند. چرا که در جهان امروز اطلاعات “کسب و کارها” به عنوان مهمترین دارایی های سازمان ها محسوب می شوند. تجربه پرتو در عرصه تبلیغات نیز خود موید این روند و فرآیند است.
دنیای تبلیغات هر روز قصهی خود را دارد. نه شبیه دیروز است و نه مثل فردا. داستانی با ماجراها و پیشامدهای منحصر به خود، که هر کدام نگرش و تلاشی متناسب با همان حال و هوا را طلب می کند و برنده آن کسی است که رمز و راز روزآمد بودن را بهتر بداند. هنر ما در “پرتو” به روز نگه داشتن شما در صنعت تبلیغات است. این رویکرد نتیجه شانزده سال تجربه پربار با هدف هم افزایی توان راهبردی و اجرایی این مجموعه در حوزه تبلیغات و بازاریابی است. مهارت ما در این است که ضمن ترسیم چشم اندازی 360 درجه از بازار هدف شما، با ارائه تمامی خدمات تبلیغاتی، شریکی راستین برای رسیدن شما به مقصد مطلوب باشیم.
سایر اطلاعات
نام شرکت :
آرون پرتو ایرانیان
نام صاحب اثر :
گروه نرم افزاری پرتو گروه نرم افزاری پرتو
تلفن :
آدرس شرکت :
میدان شهدا ساختمان اداری شمس
تلفن ثابت :
02191302103
فکس :
02191302103
دیدگاهها
جهت ارسال نظر باید وارد
شوید.
0
دیدگاه

گزارش مردمی
×