آریا مال ARIA MALL
اطلاعات تکمیلی
آریا مال ، یک مال آنلاین ایرانی در جایگاه یک بستر ایمن برای دسترسی کاربران به تأمین کنندگان کالاهای با کیفیت و دارای برند داخلی و خارجی است.
ایجاد یک بازار آنلاین و مبتنی بر دانش و هوشمند در تجارت مشابه یک مال یا فروشگاه بزرگ برای عرضه کالا و خدمات ، فرهنگ و سرگرمی .
بدین صورت که با جذب هوشمندانه برندها و عرضه کنندگان، مشتریان بتوانند از خدمات بهره مند گردند.
آریا مال در تلاش برای مجازی سازی یک بازار بزرگ الکترونیک با در نظر گرفتن سهولت دسترسی ، تبلیغات برندها ، کالاها و خدمات با کیفیت برای مردم می باشد.
در این سامانه از روشهای بازاریابی چند سطحی و فروش به صورت مستقیم و فروش به صورت گروهی و همچنین مدیریت فروش با کمک دانش و تعیین محدوده آن و به کارگیری سیستم تحلیل دانش در تخفیف، به روز رسانی ، کسب درآمد و کارآفرینی و واسطه گری علمی و الکترونیک استفاده می شود.
آریا مال یک ایده نوین است و با تغییرات در بازارهای موجود داخلی و خارجی به دست نیامده است و یک تفکر جدید در فروش و کسب وکار الکترونیک با رویکرد فناوری و هوش تجاری است و اصل ایجاد آن نگهداری بازار سنتی در کنار بازار الکترونیک و ترکیب آن دو است. بنابراین با هیچ گونه از سیستم و کسب و کارهای موجود مشابه نبوده و نمونه برداری نشده است.
اندازه بازار به سبب تنوع پلتفرم و تنوع بازارهای تخصصی بسیار گسترده است.
بازار هدف :کارآفرینی، به کارگیری تکنولوژی خدمات فناوری اطلاعات در سطح آنلاین ، ترکیب هوشمند مدلهای کسب و کار الکترونیک B2B B2C و..
با شناخت پلتفرمهای خارجی و داخلی و ایجاد یک زنجیره فروش و تامین آنلاین و آفلاین و ترکیب آن دو به صورت اتوماتیک با بهره گیری از سطوح نیروی کار تخصصی و غیر تخصصی و ایجاد یک بازار بزرگ تخصصی که شامل ترکیب بازارهای مختلف و متنوع از سیستم های فروش آنلاین می باشد.
تقسیم بندی و دسته بندی مشتری ، تشخیص بازار هدف و تشخیص اصالت کالا و خدمات و کیفیت بهینه آنهاست.
به کار گیری دانش مبتنی بر جمع آوری و تحلیل داده های بزرگ و به کارگیری کنترلهای امنیتی خاص در نگهداری و برنامه نویسی هوشمند در تولید دانش و تشخیص عملکرد خرید و فروش و بازار یابی چند سطحی جهت ایجاد کار آفرینی آنلاین.
نوآوری در ایجاد کاهش هزینه ها مانند ترافیک و آلودگی هوا و صرفه جویی زمان و منطبق با پرداخت مصرف کننده به کمک داده کاوی و تحلیل داده ای و تحلیل تجاری هوشمند.
روش درآمد زایی مبتنی بر پلتفرم اجرایی میباشد و به عنوان نمونه در حال حاضر از روش B2C و B2B بهره میبریم.
اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی تخصصی مانند لینکدین برای ارتباط با صاحبان کسب و کار و مشتریان به نسبت از دیگر شبکه ها مانند اینستاگرام ، توییتر و غیره بهره می بریم.
برگزاری جشنواره ها به مناسبت رویدادهای مختلف با آفرهای ویژه ارتباط مستقیم با زنجیره تامین کالا و خدمات در داخل و خارج کشور شرکت در همایشها و نشستهای تخصصی به منظور شبکه سازی و بازاریابی ، همکاری با پلتفرم های فعال داخلی به منظور کسب تجربه و تعامل سیستمی بازاریابی ویدیوئی به کمک آپارات و نیز مجله خبری برای مخاطبان
مزیت رقابتی :ایجاد سیستم نرم افزاری هوشمند با به کارگیری متخصصین فناوری و ایجاد یک تیم طراحی و عملیاتی پروژه و جذب نیروهای غیر متخصص در لایه های عملیاتی پایین تر.
این سیستم دارای چندین فاز عملیاتی است که در هر فاز زیر فازهای اجرایی به صورت موازی پیاده سازی و اجرا میشوند.
دستاوردها : در ابتدا به عنوان پایان نامه کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی امیرکبیر به نام : طراحی و پیاده سازی بازار آنلاین آریا مال ارایه و ثبت گردید.
به عنوان ایده در دانشگاه علامه طبرسی تحت عنوان : آریا مال ، سامانه هوشمند مدیریت دانش ترازبندی گردش تولیدی و خدماتی تامین کننده ، مشتری و کارگزار و فروش آنلاین با رویکرد مدل کسب و کار B2B - B2C - C2C- G2B- G2C- H2H مورد پذیرش واقع و ثبت شد.
نماد اعتماد الکترونیکی به مدت بیش از 5 سال هست که دریافت گردیده و عرضه کالا و خدمات شروع شده است.
توانستیم با شرکتها و برندها ، تولید کنندگان و عرضه کنندگان داخلی و خارجی در زمینه های گوناگون همکاری نماییم.
ایجاد یک بازار آنلاین و مبتنی بر دانش و هوشمند در تجارت مشابه یک مال یا فروشگاه بزرگ برای عرضه کالا و خدمات ، فرهنگ و سرگرمی .
بدین صورت که با جذب هوشمندانه برندها و عرضه کنندگان، مشتریان بتوانند از خدمات بهره مند گردند.
آریا مال در تلاش برای مجازی سازی یک بازار بزرگ الکترونیک با در نظر گرفتن سهولت دسترسی ، تبلیغات برندها ، کالاها و خدمات با کیفیت برای مردم می باشد.
در این سامانه از روشهای بازاریابی چند سطحی و فروش به صورت مستقیم و فروش به صورت گروهی و همچنین مدیریت فروش با کمک دانش و تعیین محدوده آن و به کارگیری سیستم تحلیل دانش در تخفیف، به روز رسانی ، کسب درآمد و کارآفرینی و واسطه گری علمی و الکترونیک استفاده می شود.
آریا مال یک ایده نوین است و با تغییرات در بازارهای موجود داخلی و خارجی به دست نیامده است و یک تفکر جدید در فروش و کسب وکار الکترونیک با رویکرد فناوری و هوش تجاری است و اصل ایجاد آن نگهداری بازار سنتی در کنار بازار الکترونیک و ترکیب آن دو است. بنابراین با هیچ گونه از سیستم و کسب و کارهای موجود مشابه نبوده و نمونه برداری نشده است.
اندازه بازار به سبب تنوع پلتفرم و تنوع بازارهای تخصصی بسیار گسترده است.
بازار هدف :کارآفرینی، به کارگیری تکنولوژی خدمات فناوری اطلاعات در سطح آنلاین ، ترکیب هوشمند مدلهای کسب و کار الکترونیک B2B B2C و..
با شناخت پلتفرمهای خارجی و داخلی و ایجاد یک زنجیره فروش و تامین آنلاین و آفلاین و ترکیب آن دو به صورت اتوماتیک با بهره گیری از سطوح نیروی کار تخصصی و غیر تخصصی و ایجاد یک بازار بزرگ تخصصی که شامل ترکیب بازارهای مختلف و متنوع از سیستم های فروش آنلاین می باشد.
تقسیم بندی و دسته بندی مشتری ، تشخیص بازار هدف و تشخیص اصالت کالا و خدمات و کیفیت بهینه آنهاست.
به کار گیری دانش مبتنی بر جمع آوری و تحلیل داده های بزرگ و به کارگیری کنترلهای امنیتی خاص در نگهداری و برنامه نویسی هوشمند در تولید دانش و تشخیص عملکرد خرید و فروش و بازار یابی چند سطحی جهت ایجاد کار آفرینی آنلاین.
نوآوری در ایجاد کاهش هزینه ها مانند ترافیک و آلودگی هوا و صرفه جویی زمان و منطبق با پرداخت مصرف کننده به کمک داده کاوی و تحلیل داده ای و تحلیل تجاری هوشمند.
روش درآمد زایی مبتنی بر پلتفرم اجرایی میباشد و به عنوان نمونه در حال حاضر از روش B2C و B2B بهره میبریم.
اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی تخصصی مانند لینکدین برای ارتباط با صاحبان کسب و کار و مشتریان به نسبت از دیگر شبکه ها مانند اینستاگرام ، توییتر و غیره بهره می بریم.
برگزاری جشنواره ها به مناسبت رویدادهای مختلف با آفرهای ویژه ارتباط مستقیم با زنجیره تامین کالا و خدمات در داخل و خارج کشور شرکت در همایشها و نشستهای تخصصی به منظور شبکه سازی و بازاریابی ، همکاری با پلتفرم های فعال داخلی به منظور کسب تجربه و تعامل سیستمی بازاریابی ویدیوئی به کمک آپارات و نیز مجله خبری برای مخاطبان
مزیت رقابتی :ایجاد سیستم نرم افزاری هوشمند با به کارگیری متخصصین فناوری و ایجاد یک تیم طراحی و عملیاتی پروژه و جذب نیروهای غیر متخصص در لایه های عملیاتی پایین تر.
این سیستم دارای چندین فاز عملیاتی است که در هر فاز زیر فازهای اجرایی به صورت موازی پیاده سازی و اجرا میشوند.
دستاوردها : در ابتدا به عنوان پایان نامه کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی امیرکبیر به نام : طراحی و پیاده سازی بازار آنلاین آریا مال ارایه و ثبت گردید.
به عنوان ایده در دانشگاه علامه طبرسی تحت عنوان : آریا مال ، سامانه هوشمند مدیریت دانش ترازبندی گردش تولیدی و خدماتی تامین کننده ، مشتری و کارگزار و فروش آنلاین با رویکرد مدل کسب و کار B2B - B2C - C2C- G2B- G2C- H2H مورد پذیرش واقع و ثبت شد.
نماد اعتماد الکترونیکی به مدت بیش از 5 سال هست که دریافت گردیده و عرضه کالا و خدمات شروع شده است.
توانستیم با شرکتها و برندها ، تولید کنندگان و عرضه کنندگان داخلی و خارجی در زمینه های گوناگون همکاری نماییم.
سایر اطلاعات
نام شرکت :
آریا مال
نام صاحب اثر :
ناصر شاهوردی
تلفن :
آدرس شرکت :
https://aria-mall.ir/
تلفن ثابت :
09121022728
فکس :
02144453965
دیدگاهها
جهت ارسال نظر باید وارد
شوید.
0
دیدگاه
گزارش مردمی
×