آنالیکا ANALIKA
اطلاعات تکمیلی
یکی از چالشهای مهم سایتها و فروشگاههای اینترنتی و حتی اپلیکیشنهای موبایل، عدم اطلاع دقیق از رفتار کاربران است. این موضوع باعث میشود که هم نتوانند برای مخاطبان خود، تاثیر گذار و اثر بخش واقع شوند و هم نتوانند درآمد مطلوبی داشته باشند. اگر تجزیه و تحلیل رفتاری محصول و کاربران آن درست انجام شود امکان دستیابی به اهداف تجاری و ایجاد استراتژی محصول، فراهم میشود.
آنالیکا ابزارهایی که برای دستیابی به تجزیه و تحلیل کاربر و محصول مورد نیاز است را فراهم میکند. گزارشهای آن به ایجاد استراتژی محصول، دستیابی به اهداف تجاری و داشتن درک جامع از محصولات کاربر محور، کمک میکند.
توسط آنالیکا هر کاری که بازدید کنندگان وب سایت شما انجام می دهند را بصورت ویدیوی ضبط شده تماشا کنید، توسط گزارشات و نمودار ها، داده های تجزیه و تحلیل شده را مشاهده نمایید و با ایجاد هدف برای بخش های مهم وب سایت خود و ارسال پیام هدفمند، نتایج بهتر کسب کنید.
آنالیکا ابزارهایی که برای دستیابی به تجزیه و تحلیل کاربر و محصول مورد نیاز است را فراهم میکند. گزارشهای آن به ایجاد استراتژی محصول، دستیابی به اهداف تجاری و داشتن درک جامع از محصولات کاربر محور، کمک میکند.
توسط آنالیکا هر کاری که بازدید کنندگان وب سایت شما انجام می دهند را بصورت ویدیوی ضبط شده تماشا کنید، توسط گزارشات و نمودار ها، داده های تجزیه و تحلیل شده را مشاهده نمایید و با ایجاد هدف برای بخش های مهم وب سایت خود و ارسال پیام هدفمند، نتایج بهتر کسب کنید.
سایر اطلاعات
نام شرکت :
Analika
نام صاحب اثر :
Javad Gholami
تلفن :
آدرس شرکت :
مشهد ، خیابان کوهسنگی 31، ساختمان چهار سوق هنر، طبقه 2
تلفن ثابت :
09151053371
فکس :
دیدگاهها
جهت ارسال نظر باید وارد
شوید.
0
دیدگاه
گزارش مردمی
×